Inlägg från: Anonym (Han Solo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Han Solo)

Varför är män så desperata?

Japp, kolla bildtrådarna där män kastar uppenbara lögner till komplimanger för att kvinnorna ska fortsätta ladda upp bilder. Skämskudde deluxe.

Jag tycker det är bra att det finns många desperata män som inte ser sitt egna värde.

Då kan även trashiga flerbarnsmorsor som varken vill eller orkar hålla sig attraktiva och fräscha få känna sig som ouppnåliga primadonnor. Killarna bryr sig inte om dåliga ekonomi, skruttiga tatueringar och ciggen i mungipan så länge det blir åka av efter familjepizzan.

• Anonym (Han Solo)
    Anonym (fake) skrev 2020-08-16 14:43:06 följande:

Denna video säger ju ingenting om det egentliga mötena och hur många som skulle fullfölja experimentet. Killar på dejtingsidor vill sällan träffas men chattar gärna för att slå ihjäl lite tid och få bekräftelse.

Men herregud så många mycket snygga killar det finns i Los Angeles än Sverige!!!

Jag brukar köra tinder nära norska gränsen. Norska kvinnor knäcker svenskorna varje dag utseendemässigt. Att majoriteten älskar att gå på tur är inte heller någon nackdel.
  • Anonym (Han Solo)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-08-16 22:14:57 följande:

Jag måste vara undantaget. Har hört kompisar som säger att det finns gott om heta tjejer på Tinder. Men jag ser dom bara inte...

Det är kanske är 1/100 swipes. De flesta är mulliga till feta, tatueringar och småbarn.

De tjejer som intresserar mig har så otroligt många killar att välja på så jag brukar bli bortsorterad innan det är dags för dejt. Sen att dom bor för långtifrån. Men jag vägrar sänka min nivå... Man vill väl vara attraherad av sin partner? Annars är jag hellre singel.

Ja man lurar sig själv om man tror att livet blir bättre med ett flerbarnsschabrak.
Svar på tråden Varför är män så desperata?