• Anonym (desperata män)

Varför är män så desperata?

Nu är jag själv kille men jag förstår inte riktigt hur andra killar tänker. Jag har aldrig känt nåt stort behov att hitta partner eller att ha sex, däremot andra killar verkar vara helt besatt av detta att de till och med skiter i att ställa krav eller att de rent sagt skämmer ut sig själva. 
    Man behöver bara titta på dejtingsappar, tjejer behöver inte ens aktivt söka efter män utan männen skickar redan hundratals meddelandet till dem. Killar swiper höger på vem som helst. Vissa killar betalar till och med för särskilda dejtningsappar, där de luras på pengar av chattoperatörer i hopp på att få napp. Man skäms ju nästan att vara kille när man ser hur desperata andra killar är, jag skulle nästan kunna kalla dem för patestiska.
    Jag undrar hur ni kvinnor ser på detta, är desperata killar avtändande?

• Svar på tråden Varför är män så desperata?
  • Anonym (Kvinna 39)

Desperata killar är totalt avtändande, både för sex eller relation. Det skulle inte ens vara intressant som vänskap för min del.

• Anonym (desperata män)
    Anonym (Kvinna 39) skrev 2020-08-14 16:54:54 följande:

Desperata killar är totalt avtändande, både för sex eller relation. Det skulle inte ens vara intressant som vänskap för min del.

När känner du att män börjar bli desperat, vilka signaler ger de ifrån sig?
  • Anonym (!)

Är också kille och märker att alla dessa runktomtar spiller skit på oss andra.
    Har mer eller mindre lagt ner mina profiler p.g.a detta.
    Kan dock förstå tjejerna som måste bli "bombade" med skit från desperados.

• Anonym (Urk)
    Anonym (desperata män) skrev 2020-08-14 17:00:39 följande:

När känner du att män börjar bli desperat, vilka signaler ger de ifrån sig?

Män idag är inte bara desperata, de är totalt gränslösa. Män som tex letar upp ens telefonnummer efter man kommenterat ett inlägg i en Facebook grupp tex. Det är inte bara desperat, det är skit läskigt.
  • Godisbuske

Funderat på det också. Då man sedan yngre tonåring och fram tills idag valde vem som skulle få ens dyrbara säd.

Även om driften var hög i prime time så stoppade jag den inte i vem som helst även om det inte fanns brist på villiga.

Har aldrig jagat eller varit desperat. Jag gick efter egen lycka och mål , prioriterade mig själv och satte mig själv först. Såg tidigt i omgivningen att dessa desperata killar hade sämst lycka.

Dem som såg bra ut kom undan lite lättare.  

Tittar man in i helkroppstrådarna etc. så ser man dessa killar/män desperata och skämmer ut sig. Patetiska.

• BombayPizza

Som du själv säger.... Män skickar 100 meddelanden, får högst fem svar varav ett (i sällsynta fall) leder till en dejt.

Kvinnor får hundra meddelanden, högst fem av dem är seriösa varav (i sällsynta fall) en av dem är någon de kan tänka sig att gå på dejt med.

Klart att man blir desperat. Män kan föröka sig alla dagar i månaden medan kvinnor bara kan det ett par av dem... klart som fan att sexualiteten är olika mellan kvinnor och män.

De flesta singelmän har mer eller mindre gett upp tror jag, de som desperat raggar på allt som rör på sig blir ju då de som märks mest.

• Anonym (Man)

Män är desperata för att fitta är gött men kvinnorna släpper inte till tillräckligt. Så enkelt är det.

• Anonym (Skillnad)

Allt är relativt. Kvinnor upplever män som desperata och påflugna, och män upplever kvinnor som ointresserade och distanserade.

• Anonym (Han Solo)

Japp, kolla bildtrådarna där män kastar uppenbara lögner till komplimanger för att kvinnorna ska fortsätta ladda upp bilder. Skämskudde deluxe.

Jag tycker det är bra att det finns många desperata män som inte ser sitt egna värde.

Då kan även trashiga flerbarnsmorsor som varken vill eller orkar hålla sig attraktiva och fräscha få känna sig som ouppnåliga primadonnor. Killarna bryr sig inte om dåliga ekonomi, skruttiga tatueringar och ciggen i mungipan så länge det blir åka av efter familjepizzan.

• Anonym (¥¥¥)

De desperata männen har låg självkänsla och söker bekräftelse, därför håller de på desperatar sig. Bekräftelsesökare är de som bara vill ha bevis att de duger för någon, de raggar därför som fan för att få upp sin usla självkänsla.

Svar på tråden Varför är män så desperata?