Inlägg från: Anonym (Pappas flicka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pappas flicka)

Far och dotter relation

Efter att jag förlorat min egen pappa i covid-19 (jag är iof några år äldre än denna dotter) så gör det ont i mig att någon missunnar ett barn att få resa och skapa minnen med sin pappa. Jag åkte varje år med min pappa då mamma inte gillar att flyga/resa och jag är så evigt tacksam att vi han göra vår sista resa över jul. Jag ser tillbaka på fotografier och ler samtidigt som jag gråter. Min pappa är min älskade pappa oavsett hur gammal jag är. Jag saknar honom så oerhört mycket. Livet är för kort för att bråka om småsaker och missunna andra att göra mer av det som gör dem lyckliga.

Ser inget perverst i att umgås med sin förälder eller dela hotellrum. Det säger nog mer om er bakgrund och händelser ni varit med om än ts sambo och dotter. Att ni ens kan dra de parallellerna?

Sov gott pappa. Tack för att du alltid fanns vid min sida och stöttade mig <3

• Anonym (Pappas flicka)
    pepsimax skrev 2020-08-18 11:02:16 följande:

Du tänker helt sjukt. Jag var exakt 23 när jag åkte ut och reste med min pappa och min son. 26 när jag reste med min mamma. Jag och mamma åkte dessutom på charter, många på hotellet både hade sex och söp, det betyder inte att jag och mamma hade en lesbisk affär eller knullade runt som många andra gjorde. Vi gick på sightseeing på dagarna, åt god mat och badade.

Jag är halvfinsk, och har därför också ofta åkt finlandsfärja med min pappa, jag såg inte ens något supande som barn/ungdom, helt enkelt eftersom vi gjorde andra aktiviteter än det, och ja, vi delade hytt alltid, och ibland med hans fru.

Samma här. Angående sup och knullresa så säger det mer om vad skribenterna själva gör på resan. Låter nästan som om folk i tråden själva har en underlig syn på sin relation till sina egna barn eftersom de reagerar så starkt. Ser de sexuellt på sina barn? Är det rädd att det skulle hända något sexuellt? Jag har aldrig aldrig tänkt den tanken om mina föräldrar eller barn. Alternativt har de varit med om något som ärrat deras själ. Jag tror inte friska föräldrar och psykiskt stabila personer tänker ens tanken att det skulle kunna uppstå en sexuell kontakt bara för att de åker på kryssning ihop. Som förälder själv äcklad jag av deras sjuka tankar ärligt talat :/
  • Anonym (Pappas flicka)
    Anonym (Pappas fru) skrev 2020-08-18 13:18:03 följande:

Till pappas flicka och Pepsimax

Vad ni hittar på!

- var har jag sagt något om sexuella kontakter mellan barn och förälder, i detta fall mellan far och dotter??? Var ser ni det? Ordet jag använde är bara ett benämning på något vad några icke humorbefriade använder om denna typ av resor.

Jag har undrat vad som är så kul här?

Men ingen har kunnat svara på den enkla frågan.

Exempelvis- det är kul att shoppa parfym på taxfree, äta buffé, sitta på däcket...

ja?

Jag har inte någonstans skrivit att du sagt det, men det har pratats om barn som har sex med sina föräldrar regelbundet i tråden och det har hintats om att ts sambo och dotter har en osund relation. Bara scrolla så ser du.

Vad som är kul med en kryssning? Ja, själv är jag sjösjuk. Men det kanske var det som budgeten räckte till. Hon kanske vunnit biljetterna och ville åka med sin pappa. Eller så ville hon helt enkelt bara ha en trevlig helg på tumanhand och vad de gör spelar mindre roll. Vi behöver inte förstå det roliga då vi inte är bjudna.
Svar på tråden Far och dotter relation