• MammaMu89

Hjälp mig tyda och varför de är svagt pos bim-7 och nu negativt

Hjälp mig tyda och varför de är svagt pos bim-7 och nu bim-6 & bim-5 är negativt.

Är de hjärn spöken, felaktiga svar.. Alla är tagna på morgon urin förutom dagen då jag helt glömde bort å ta ett.

Kan de första 2 visat fel å jag inte är gravid.. Har förvisso inte bim förens torsdag..

• Svar på tråden Hjälp mig tyda och varför de är svagt pos bim-7 och nu negativt
  • Johanna1986

Hur många dagar från äl e du? Troligen e du för tidigt för att testa. Men om du skulle vara de så skulle jag inte litat på de testerna på där de står -7 på. De e redigerade bilder som visar streck. Mannan oftast redigera fram streck utan att de e. De testerna suger dessutom!

Allternativ nr2 e att de e en kemisk graviditet. (Ägget e befruktat men har inte kunnat fästa, då kommer mensen som vanligt! )

• MammaMu89
    Johanna1986 skrev 2020-08-16 19:30:54 följande:

Hur många dagar från äl e du? Troligen e du för tidigt för att testa. Men om du skulle vara de så skulle jag inte litat på de testerna på där de står -7 på. De e redigerade bilder som visar streck. Mannan oftast redigera fram streck utan att de e. De testerna suger dessutom!

Allternativ nr2 e att de e en kemisk graviditet. (Ägget e befruktat men har inte kunnat fästa, då kommer mensen som vanligt! )

Är på äl +9. Syns på de oredigerade med dock inte alls lika tydligt. Okej vilka test rekomendarar du?

• Johanna1986

Så tidigt efter äl måste du ta ett testa tidigt. Vilket som. De du testar med mäter från hcg 25. De finns tester som mäter från 10. De bästa e ju dock att vänta att testa till äl+12-14. Då får du ett tydligt resultat oftast.

• MammaMu89
    Johanna1986 skrev 2020-08-16 22:12:52 följande:

Så tidigt efter äl måste du ta ett testa tidigt. Vilket som. De du testar med mäter från hcg 25. De finns tester som mäter från 10. De bästa e ju dock att vänta att testa till äl+12-14. Då får du ett tydligt resultat oftast.

Okej, tack. Ska försöka vänt in några dagar till.

Tack snälla för svar
  • MammaMu89
    Vevoz skrev 2020-08-19 08:54:29 följande:

Ser inga positiva alls tyvärr

Okej, tack

Tog nytt i morse ser du på denna eller är de min hjärnspöken?

• Aliona

Det sista är också negativt, tyvärr.

Kan ju fortfarande vara tidigt dock!

• MammaMu89
    Aliona skrev 2020-08-19 10:21:39 följande:

Det sista är också negativt, tyvärr.

Kan ju fortfarande vara tidigt dock!

Okej, tack. Får hoppas på de
  • Solblomma30

Jag tycker inte att det sista är negativt. Sådär har alla mina tester sett ut 9 dagar efter ägglossning när jag har varit gravid.

Svar på tråden Hjälp mig tyda och varför de är svagt pos bim-7 och nu negativt