Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Kompis kille

Anonym (Lisa) skrev 2020-08-17 21:17:47 följande:
    Varför är du så taskig för? De är han som är ett svin som är otrogen.

Vi har varit vänner i hela vårat liv, så vi är vänner...
    En äkta vän knullar inte sin väns partner, så enkelt är det.
    Fast jag förstår att det är överkurs för vissa män/kvinnor att begripa detta. Du 'är en av dem som vägra att begripa detta, det är så direkt tydligt att du vägrar att fatta detta.

Ja du är ett svin, stort svin, då du valde att knulla din väninnas kille. Så killen (du knullade) och du är lika stora svin båda två. Då ni båda bedrog din vän och han sin flickvän.

Hoppas att det kommer ut att du har knullat din väns kille för du är inte värd hennes vänskap längre egentligen.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-17 23:19:04 följande:
    Sluta vara barnslig nu.
    Det kommer från rätt mun? 
  • EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 00:59:17 följande:
    Jag vill inte bli klassad som något svin. Så sluta säg att jag är de. Varför är du så taskig för? Alla kan göra misstag och man ska inte önska att någon får hårda konsekvenser för de. Svider att göra elaka kommentar och de sårar.
    Ja alla kan göra misstag, och ingen är perfekt. Och märkligt ingen har hävdat heller att man själv är perfekt.
    Dock så är det extremt få som skulle bedra sina vänner på detta extremt grova sätt som du har gjort. Varför var du så taskig mot din väninna?

Bra fråga du ställer.. Varför är jag så taskig? Ja det är taskig mot djuret svin, som kallar dig för svin.

Dock så är du den siste som skall gnälla och klaga på att folk är taskiga mot dig. För det du gjorde mot din vän är direkt taskigt, och du har därmed förverkat rätten att klaga på att folk är taskiga mot dig.
  • EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 00:54:18 följande:
    Jag kan lösa av honom och då håller jag koll så han inte strular med någon annan. Det är klart att de svider att han valde att avsluta vårat strul. Men för de är jag varken ett svin och definitivt inte de störta svinet av oss två.

Nej, vågar inte ta konsekvenser men de är för jag vill inte mista henne och bli konfronterad. Men sen är de bättre att hon är lyckligt ovetandes.
    Nej ingen har sagt att du är det största svinet. Det folk säger till dig är att ni är LIKA STORA svin. 

Hoppas att det kommer fram att du har strulat med hennes pojkvän så du blir tvingad att mogna och växa upp.  Just nu framställer du dig själv som en mycket omogen person.

Din vän har den värsta fienden man kan ha. En FALSK vän. Ja du är en falsk vän. För som sagt en äkta vän skulle aldrig strula med sin äkta väns pojk-/flickvänner.

Hoppas att karma straffar dig hårt.

• EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 00:54:18 följande:
    Jag kan lösa av honom och då håller jag koll så han inte strular med någon annan. Det är klart att de svider att han valde att avsluta vårat strul. Men för de är jag varken ett svin och definitivt inte de störta svinet av oss två.

Nej, vågar inte ta konsekvenser men de är för jag vill inte mista henne och bli konfronterad. Men sen är de bättre att hon är lyckligt ovetandes.
    Oh glömde att fråga.

Du säger att du är besviken att han avslutade ert strul. Är du besviken för att du egentligen ville fortsätta att vara taskig, och falsk mot din väninna?
  • EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 08:55:35 följande:
    Nej, jag är inte så självisk som du säger. Om min vän inte vet någonting då är hon lyckligt ovetandes men om hon får reda på sanningen så kommer hon ju bli sårad.
    Ja men du skrev ju detta i inlägg #41
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 00:34:41 följande:
    Nej, jag blir rädd att hon inte vill ha mig som vän
    och du skrev detta i inlägg #42
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 00:37:19 följande:
    Nej, de är inte jag som har betett mig svinigt ut hennes ex. Men jag straffas om sanningen kommer fram så bättre att hålla tyst

(slut citat)

Det är direkt själviskhet du visa upp här.
  • EnAnonumius
    Anonym (Mi2) skrev 2020-08-19 09:03:04 följande:

Det här måste vara en fejktråd!!

Ingen människa kan väl vara så korkad som "Lisa"??

Tyvärr..
    Det finns så korkade och direkt själviska människor som "Lisa".

• EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 09:02:44 följande:
    De va någon här som skrev att vi båda var svin men i denna händelsen att jag var den största. Skitsamma, jag tycker inte att jag är ett svin.
    Tja jag håller med om att du inte är ett svin. För att kalla dig svin är ett HÅN och nedvärderande mot djuret svin.
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 09:02:44 följande:
    Varför önska någon något illa och sen att jag blir straffad för de? Omogen är du och taskig
    Jupp, visst är jag omogen och taskig som tycker din väninna förtjänar äkta vänner i stället för falska vänner som dig. Drömmer
  • EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 09:34:00 följande:
    Tror inte du tycker de är ett hån utan du inser att jag inte är ett svin.
    Du trior fel.  Jag skrev att det är ett hån mot djuret svin att kalla dig för svin.

Fakta, varken du gillar fakta eller inte, är att jag anser att du är en vidrig, patetisk falsk och äcklig människa.

• EnAnonumius
    Tecum skrev 2020-08-19 21:00:33 följande:
    Helt offtopic, men om jag skrivit så i ett inlägg hade jag omedelbart blivit raderad och avstängd i x antal dagar. Är du moderator eller bara kompis med dem?
    Fakta...

*Nej jag är inte moderator på FL..
    *Och nej jag är inte kompis med moderatorerna heller.

Och är har du mer fakta.. Jag har fått inlägg som är snällare skrivet än det inlägget, raderat och blivit avstängd också.

Skall du fortsätta med fler OT frågor, med dumma enkelspåriga  slutsatser?  Eller skall du hålla dig till ämnet?

• EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 19:19:07 följande:
    Inga snälla saker du säger. Är du lyckligare nu när du får uttrycka dig?
    Oj svider sanningen för dig? 
  • EnAnonumius
    Tecum skrev 2020-08-19 22:10:46 följande:
    Sen måste jag påminna mig att inte försöka skämta med dig...
    Jag tål att skämt och älskar skämt.  Saken är den bara att du kan inte hålla mig ansvarig om du är dålig på att formulera skämt i text. Demon
  • EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 21:46:24 följande:
    Någon gång gör han bort sig
    Hoppas att du hinner att göra bort dig först....Demon
  • EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 21:24:15 följande:
    Vem vara sagt att de var sant. Men klart att de inte är kul när någon säger att man är äcklig mm
    Nej och din kompis tycker det är nog inte kul heller att du väljer att rädda dig själv genom att tiga om sanningen att du har huggit henne i ryggen genom att strula med hennes kille och önskade att du kunde strula mer med honom.

Den enda du tänker på är dig själv. Det är knappast kompisen du skyddar genom att tiga om sanningen. Den enda du skyddar genom att tiga om sanningen är dig själv. Men du är väl för självupptagen för att se detta.
  • EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 23:57:43 följande:
    Har sagt de några gånger men du verkar inte fatta. Jag är en fegis och jag är inte självupptagen.
    Jopp du är faktiskt självupptagen..  Det finns gott om bevis i denna tråden på att du är just detta; självupptagen.
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 23:58:15 följande:
    Kommer jag aldrig göra
    Då får man hoppas att killen berättar att han har knullat dig.
    Om du är så (dum) och tror att du aldrig kommer att göra bort dig.

• EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-20 20:52:14 följande:
    Du är större svin än vad jag är
    Jasså är h*n ett större svin än dig. Så man är ett större svin om man låter bli en väns kille vara?

Och man är inget svin om man knullar sin bästa väninnas kille?

Har jag förstått din skruvade tankegång rätt?
  • EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-23 22:25:06 följande:
     Klart jag hade knullat i smyg om han vill.
    Och här bevisar du ju att du är en falsk vän och en egoist.

• EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-24 20:53:29 följande:
     Och hur vet du att jag inte ångrar mig?
    Din ånger är enbart av egoistiska skäl.
    Här är (över)bevis på du ångra dig enbart av egoistiska skäl.
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-22 14:53:38 följande:
    Jag är verkligen inget luder och jag ångrar mig nu när han svek mig.
    (slut citat)

Du lurar ingen i denna tråden om att du tänker på din väninna ialf.
    Den enda du tänker på är dig själv. Det är så jäkla övertydligt i dina inlägg att du bara tänker på dig själv.

Hoppas att din väninnan upptäcker vilken falsk och egoistisk människa du är. 

P.S
    Jo du är en äcklig människa då du har en genomrutten och äcklig personlighet.

Svar på tråden Kompis kille