• Svar på tråden Idol 2020
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-10-09 21:58:43 följande:
    Och jag blev nog... frälst!
    Caspar är magiskt.
    Inte jag, han slaktade låten, den lunga, gungande som originalet är fanns inte där.

    Nåja, inte många i Idol som blir artister, man måste kunna producera egen musik och uppenbarligen kan vare sig Chris eller Caspar det
  • BeautifulLiz
    Nandez skrev 2020-10-09 22:07:20 följande:
    Inte jag, han slaktade låten, den lunga, gungande som originalet är fanns inte där.

    Nåja, inte många i Idol som blir artister, man måste kunna producera egen musik och uppenbarligen kan vare sig Chris eller Caspar det
    Med några undantag, Måns Zelmerlöw, Darin, Agnes, Danny, Och säkert fler som jag inte kommer på nu.

    Fast av dem var det väl bara Agnes som vann?
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-10-09 22:15:38 följande:
    Med några undantag, Måns Zelmerlöw, Darin, Agnes, Danny, Och säkert fler som jag inte kommer på nu.

    Fast av dem var det väl bara Agnes som vann?
    Du har nog rätt, sen Loreen men sen försvann. Med tanke att så många som har deltagit så är det få som har lyckats.
  • Johannus

    Hej på er nu hittade jag hit :)

    Min första som jag fäste mig vid var Caspar, men fredagens låt som Matias gjorde fick mig att börja gilla han. Det verkar vara killarnas år för många killar är bra.

  • Nandez
    Johannus skrev 2020-10-13 21:39:38 följande:
    Hej på er nu hittade jag hit :)

    Min första som jag fäste mig vid var Caspar, men fredagens låt som Matias gjorde fick mig att börja gilla han. Det verkar vara killarnas år för många killar är bra.
    Det har du rätt i om killarna.

    Roligt att se dig i tråden
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-10-13 21:50:36 följande:
    Det har du rätt i om killarna.

    Roligt att se dig i tråden smile1.gif
    Tack vännen ska försöka vara inne här nu oftare när jag väl tog mig in igen. Skrattande
Svar på tråden Idol 2020