• Nandez

Idol 2020

I kväll börjar Idol, hoppas att fler ska titta

• Svar på tråden Idol 2020
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-11-27 21:15:51 följande:
    Nu får vi se hur det går för Paulina.
    Håller tummarna att det går bra.
  • sugarfree
    BeautifulLiz skrev 2020-11-27 20:37:11 följande:

Jag är ju helt överväldigad av Caspar, han är min vinnare oavsett hur det slutar.

Han tolkar allt på ett sätt så att en mindre bra låt blir rent ut sagt skitbra!

Som jag tidigare skrivit, Paulina och Caspar i final är min förhoppning.

Haha det är roligt faktiskt hur man kan tycka så olika, i mitt tycke förstör han bra låtar ????

Paulina är fantastisk, Nadja likaså!
  • Johannus

Om inte Paulina går till final så är det väldigt konstigt. Hon sjunger bra, men däremot gillar jag inte när hon pratar för jag hör inte ens vad hon säger. Sjunga kan hon och kommer att bli en världs stjärna.

• Johannus

Paulina och Nadja i final. Nadja har så rena och klara ord  när hon sjunger, man hör alla orden  vilket jag tycker är viktigt.

Paulina är magisk i sitt utförande av låtarna

• Johannus

Ville ha Paulina i final efter att alla min som jag hoppats på åkte ut tidigare.

Paulina är bra....Nadja kommer från Norrbotten som jag själv. Båda är bra på olika sätt så vem som vinner kommer att vara svårt att avläsa än. Beror på låten som är lika för båda hur dem framför den.

• Johannus

Ville ha Paulina i final efter att alla min som jag hoppats på åkte ut tidigare.

Paulina är bra....Nadja kommer från Norrbotten som jag själv. Båda är bra på olika sätt så vem som vinner kommer att vara svårt att avläsa än. Beror på låten som är lika för båda hur dem framför den.

• BeautifulLiz
    Nandez skrev 2020-11-28 14:25:05 följande:

Läste att Nova och Caspar åkte ut.

Stämmer bra det, dessvärre.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-11-28 15:54:21 följande:
    Stämmer bra det, dessvärre.
    Hue tog dom det?
  • BeautifulLiz
    Nandez skrev 2020-11-28 19:04:43 följande:
    Hue tog dom det?
    De tog det bra, speciellt Caspar.
    Men det var lugnt för Nova också.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-11-28 19:29:07 följande:
    Ok, tack
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-11-28 19:29:07 följande:
    Det är väl bara att gilla läget, alla åker ut till slut. Nova kommer man säkert höra av i olika sammanhang och alla andra med i nåt sammanhang.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-11-29 23:05:53 följande:
    Det är väl bara att gilla läget, alla åker ut till slut. Nova kommer man säkert höra av i olika sammanhang och alla andra med i nåt sammanhang.
    Absolut så
  • Johannus

Jag hoppas i kväll att Nadja vinner ....Sa förra veckan att jag trodde på Paulina, men ok hon sjunger bra, men kan inte när hon pratar med juryn.....

Nadja är ren i prat och sång.

• Johannus
    Nandez skrev 2020-12-04 21:16:50 följande:
    Hur går det för dom?
    Måste säga att Nadja har varit bra duktig....Hoppas hon vinner.
Svar på tråden Idol 2020