Idol 2020
I kväll börjar Idol, hoppas att fler ska titta
I kväll börjar Idol, hoppas att fler ska titta
Jag är ju helt överväldigad av Caspar, han är min vinnare oavsett hur det slutar.
Han tolkar allt på ett sätt så att en mindre bra låt blir rent ut sagt skitbra!
Som jag tidigare skrivit, Paulina och Caspar i final är min förhoppning.
Om inte Paulina går till final så är det väldigt konstigt. Hon sjunger bra, men däremot gillar jag inte när hon pratar för jag hör inte ens vad hon säger. Sjunga kan hon och kommer att bli en världs stjärna.
Paulina och Nadja i final. Nadja har så rena och klara ord när hon sjunger, man hör alla orden vilket jag tycker är viktigt.
Paulina är magisk i sitt utförande av låtarna
Jag hoppas på Caspar och Paulina i final och Caspar som segrare.
Nu är det adjöss för mig.
Hoppas ändå att Paulina vinner.
Ville ha Paulina i final efter att alla min som jag hoppats på åkte ut tidigare.
Paulina är bra....Nadja kommer från Norrbotten som jag själv. Båda är bra på olika sätt så vem som vinner kommer att vara svårt att avläsa än. Beror på låten som är lika för båda hur dem framför den.
Ville ha Paulina i final efter att alla min som jag hoppats på åkte ut tidigare.
Paulina är bra....Nadja kommer från Norrbotten som jag själv. Båda är bra på olika sätt så vem som vinner kommer att vara svårt att avläsa än. Beror på låten som är lika för båda hur dem framför den.
Läste att Nova och Caspar åkte ut.
Läste att Nova och Caspar åkte ut.
Jag hoppas i kväll att Nadja vinner ....Sa förra veckan att jag trodde på Paulina, men ok hon sjunger bra, men kan inte när hon pratar med juryn.....
Nadja är ren i prat och sång.
Hur går det för dom?
Glad att Nadja vann.......Grattis.
Grattis Nadja.