• Nandez

Idol 2020

I kväll börjar Idol, hoppas att fler ska titta

• Svar på tråden Idol 2020
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-10-16 22:47:21 följande:

FYYY FAAN två mina favoriter sitter osäkert ......Bara för att fjortisar rösta.....

Fast alla få rösta. Glad
  • Johannus

Jag hoppas att Matias går långt längre än årets vinnare för så brukar det vara....Matias har sina röstare kvar och han kommer att höras. 

Oftast är det så att det som åker tidigare syns mer än den som vann.

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-10-16 22:57:56 följande:
    Fast alla få rösta. Glad
    Ja alla får rösta, men om vi är 100 äldre så finns det tusen ungdomar......då är vi äldre utslagna för länge sen....Nä skulle inte sätta pengar för att rösta....Räcker gott och väl att se det på tv.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-10-16 23:21:50 följande:
    Jag hoppas att Matias går långt längre än årets vinnare för så brukar det vara....Matias har sina röstare kvar och han kommer att höras. 

Oftast är det så att det som åker tidigare syns mer än den som vann.
    Hoppas att det går bra för honom.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-10-16 23:24:35 följande:
    Ja alla får rösta, men om vi är 100 äldre så finns det tusen ungdomar......då är vi äldre utslagna för länge sen....Nä skulle inte sätta pengar för att rösta....Räcker gott och väl att se det på tv.
    Har inte röstat denna omgång.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-10-17 18:52:54 följande:
    Har inte röstat denna omgång.
    Röstar aldrig......Inte värt och slänga pengar. 

Enda gången jag har röstat på Idol var när Markus Fagervall var med och vann, men det var för att han var från min hemkommun. 
  • BeautifulLiz

Tror aldrig att jag har röstat. Men kommer Caspar i final då kommer jag att göra det.
    Blir han utröstad på vägen så tror jag att jag slutar att följa, han och Paulina bör stå i final tycker jag.

• Nandez
    Johannus skrev 2020-10-18 01:14:06 följande:
    Röstar aldrig......Inte värt och slänga pengar. 

Enda gången jag har röstat på Idol var när Markus Fagervall var med och vann, men det var för att han var från min hemkommun. 
    Jag har röstat ett fåtal tillfällen tidigare, inget alls denna omgång. 
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-10-18 10:50:52 följande:
    Tror aldrig att jag har röstat. Men kommer Caspar i final då kommer jag att göra det.
    Blir han utröstad på vägen så tror jag att jag slutar att följa, han och Paulina bör stå i final tycker jag.
    Jag börjar tröttna lite redan, ger någon fredag till sen får jag se.
Svar på tråden Idol 2020