• Nandez

Idol 2020

I kväll börjar Idol, hoppas att fler ska titta

• Svar på tråden Idol 2020
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-11-03 19:02:44 följande:
    Kan inte hjälpas men jag tycker att Ella är lite trist.
    Är inte förtjust i henne.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-11-06 08:45:12 följande:
    Jag ser Caspar i final, åker han på vägen så tror jag att jag struntar i att se resten.
    Jag tror att jag skulle gilla Caspar om han uppförde sig vanligt inte slemmigt eller att han inte skulle gestikulera sig hela tiden. Han åmar sig när han pratar. Första gången jag såg han på uttagningen tyckte jag han var bra, men eftersom tiden gått så blir han mer och mer tvärsäker på sig själv vilket jag inte gillar....Ok man ska tro på sig själv, men önskade han visade det på ett annat sätt.

Sen tror jag även att om han fick sjunga Country låtar så skulle det vara bättre för det passar honom.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-11-06 00:36:00 följande:
    Dags i morgon, men jag har ingen favorit kvar.....
    Jag har inte haft någon favorit.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-11-06 08:45:12 följande:
    Jag ser Caspar i final, åker han på vägen så tror jag att jag struntar i att se resten.
    Jag har så svårt för hono m.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-11-06 16:25:40 följande:
    Jag tror att jag skulle gilla Caspar om han uppförde sig vanligt inte slemmigt eller att han inte skulle gestikulera sig hela tiden. Han åmar sig när han pratar. Första gången jag såg han på uttagningen tyckte jag han var bra, men eftersom tiden gått så blir han mer och mer tvärsäker på sig själv vilket jag inte gillar....Ok man ska tro på sig själv, men önskade han visade det på ett annat sätt.

Sen tror jag även att om han fick sjunga Country låtar så skulle det vara bättre för det passar honom.
    Ja, hans överspel är irriterande, jag kan nästan inte titta på honom.
  • Nandez

Hur som så är det inte roligt för vinnaren i dessa corona tider. Det blir nog begränsat med scenspelningar.

• Johannus
    Nandez skrev 2020-11-06 16:42:26 följande:
    Hur som så är det inte roligt för vinnaren i dessa corona tider. Det blir nog begränsat med scenspelningar.
    Håller med att det inte är roligt för vem som än vinner så länge corona inte försvunnit.
Svar på tråden Idol 2020