• Nandez

Idol 2020

I kväll börjar Idol, hoppas att fler ska titta

• Svar på tråden Idol 2020
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-11-13 21:19:45 följande:
    Inte jag heller. 
    Lite pausfundering bara.
    Ok
  • Johannus

Gillar inte denna duett.....Inte bara för att Caspar är med utan för att den ger inga vibbar...

• Nandez
    Johannus skrev 2020-11-13 21:23:49 följande:
    Gillar inte denna duett.....Inte bara för att Caspar är med utan för att den ger inga vibbar...
    Den sämsta duetten
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-11-13 21:24:57 följande:
    Vad är det med juryn, alla tokhyllas.
    Håller med dig till 100% juryn tokhyllar nåt vi inte vill höra.....tror att dem tänker på den yngre generationen.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-11-13 21:27:18 följande:
    Håller med dig till 100% juryn tokhyllar nåt vi inte vill höra.....tror att dem tänker på den yngre generationen.
    Ja, man undrar
  • BeautifulLiz

Med tanke på gästartisterna... så jo, den yngre publiken.

Vem är ens Newkid och Anis Don Demina? Molly Sandén känner jag igen... men de andra?

• Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-11-13 21:32:52 följande:

Vem är ens Newkid och Anis Don Demina? Molly Sandén känner jag igen... men de andra?
    Du har rätt
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-11-13 21:32:52 följande:

Endast Molly Sanden vet jag vem som är.......All Idol musik ämnas för fjortisar.....Inte för alla som gillar musik. Men helt klart är det dagens ungdomar som sätter sprätt på sina sparade pengar på musiken av i dag.....Det är bara så att produsenterna ska tjäna pengar om så på våra ungdomar...
  • Nandez

Ser Idol som ett underhållningsprogram, gillar musik och har varit på många konserter. Min favorit är Springsteen

Svar på tråden Idol 2020