• asdfgh

Vill ni tjejer ha komplimanger?

Anonym (fan va snygg) skrev 2020-08-21 21:05:59 följande:
    nä jag förstår att ni inte vill ha komplimanger om era kroppar. jag skrev också att det INTE skulle vara på ett sliskigt eller gubbsjukt vis :)

säg att man pratar med en tjej på jobbet och man trivs i henne sällskap. skulle en okej komplimang vara tt man verkligen trivs att jobba med henne för att hon har en väldigt behaglig personlighet ? eller upplever ni det också som sliskigt?
    Jag uppskattar komplimanger om hur jag är på jobbet och bryr mig inte ett dugg om könet på den som kommenterar. Dock föredrar jag att de gäller min kompetens snarare än min "behagliga personlighet". Typ "Jag tyckte att du hanterade mötet med leverantör X väldigt bra" eller "Snyggt jobbat att du löste problem Y".

Har jag klippt mig/färgat håret tycker jag även att det är kul med komplimanger kring det, speciellt om det handlar om en lite ovanligare frisyr.

Kommenterar någon min klädsel på Ica blir jag nog rätt obekväm om det inte handlar om att jag har några kläder som verkligen sticker ut. Eftersom jag i stort sett inte använder parfymerade produkter skulle jag bli VÄLDIGT obekväm ang en kommentar om min doft men å andra sidan behövs det ingen kommentar för att jag ska bli obekväm om någon okänd kryper in i min armhåla...
Svar på tråden Vill ni tjejer ha komplimanger?