Inlägg från: Pope Joan II |Visa alla inlägg
  • Pope Joan II

String är inte inne längre

Anonym (Äntligen) skrev 2020-08-24 15:55:39 följande:

Jag har på senaste tiden lagt märke till att klädaffärer säljer allt mer vanliga trosor och bojkottar string allt mer. Tidigare har man sett string nästan överallt på underklädesavdelningen, nu får jag leta för att överhuvudtaget hitta ett par stringtrosor.

Detta är ett mycket bra tecken, det tyder på att det går i rätt riktning.

Det är god tid nu att detta äckliga sexistiska plagg som enbart är till för att behaga och kåta upp män, och som objektiserar kvinnokroppen försvinner från marknaden!

Varför letar du efter stringtrosor om det inte är sådana du vill köpa?
  • Pope Joan II
    Anonym (Äntligen) skrev 2020-08-24 16:24:42 följande:
    Jag letar inte efter string, utan reagerade över att på hyllorna som i vanliga fall brukar vara fulla med stringtrosor nu istället är fulla av vanliga trosor.

Då kollade jag på alla trosor och kunde dra slutsatsen att string uppenbarligen inte är lika inne längre. Det var inte en affär, utan faktiskt de flesta har bojkottat string.
    "...nu får jag leta för att överhuvudtaget hitta ett par stringtrosor."
  • Pope Joan II
    Anonym (Äntligen) skrev 2020-08-24 16:44:01 följande:
    Ja, precis. Tidigare fick jag leta för att överhuvudtaget hitta ett par vanliga trosor, nu får jag leta för att överhuvudtaget hitta string. Det tyder ju på stringens sjunkande popularitet.
    Så varför letar du efter trosor du inte vill vare sig köpa eller använda? Är det ett led i att bli konsumentvägledare eller vad? 

Jag gillar heller inte stringtrosor och har därför aldrig vare sig letat efter dem, köpt dem eller använt dem. Och jag har verkligen aldrig haft problem att hitta andra trosmodeller. 
Svar på tråden String är inte inne längre