Inlägg från: Anonym (sexig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sexig)

String är inte inne längre

Anonym (Äntligen) skrev 2020-08-24 15:55:39 följande:

Jag har på senaste tiden lagt märke till att klädaffärer säljer allt mer vanliga trosor och bojkottar string allt mer. Tidigare har man sett string nästan överallt på underklädesavdelningen, nu får jag leta för att överhuvudtaget hitta ett par stringtrosor.

Detta är ett mycket bra tecken, det tyder på att det går i rätt riktning.

Det är god tid nu att detta äckliga sexistiska plagg som enbart är till för att behaga och kåta upp män, och som objektiserar kvinnokroppen försvinner från marknaden!

Tror inte butikerna har bojkottat det. Butiker bryr sig inte om någons moral utan säljer det som säljer. Gissar på att de slutat sälja string för att ingen längre vill köpa string.

För övrigt använder jag string under tajta kläder, typ klänningar och kjolar. Klär mig sexigt för att jag vill attrahera mannen och vore ju synd att förstöra looken med en menlös tröskant. Känns ju astråkigt att vägra vara sexig för att göra ett statement. Man vill väl göra mannen glad.
  • Anonym (sexig)
    Anonym (Äntligen) skrev 2020-08-24 19:50:06 följande:

Varför ska du vara sexig inför en man? Du ska ha det för att DU vill för din egen skull, inte för att attrahera män. Du måste inse att du har ett värde som kvinna och du är inte till för att attrahera och göra män glada.

Jag vill att mannen attraheras av mig. Är det nåt fel med det?
  • Anonym (sexig)
    Anonym (Äntligen) skrev 2020-08-24 20:48:24 följande:

Fast du ska inte behöva ha på dig stringtrosor för att ha ska attraheras av dig, då är det något riktigt fel på den mannen.

En man som verkligen är attraherad av dig och inte bara ser dig som ett sexobjekt, tycker att du är minst lika attraktiv utan string.

Bara det att du drar på dig string i syfte att män ska attraheras av dig visar hur fruktansvärt sexualiserade stringtrosor är, och vilken skev kvinnosyn många män har.

Hoppas och tror att mannen inte bara ser mig som ett sexobjekt men uppskattar om han gör det ibland. Har inget emot att ta på mig nåt som mannen finner mig sexig i och som får igång mannens fantasier. Bara härligt.

Vad tar du på dig för att attrahera din man? En potatissäck? Med en burka på toppen?
Svar på tråden String är inte inne längre