Inlägg från: Anonym (loo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (loo)

String är inte inne längre

Anonym (Äntligen) skrev 2020-08-24 19:50:06 följande:
    Varför ska du vara sexig inför en man? Du ska ha det för att DU vill för din egen skull, inte för att attrahera män. Du måste inse att du har ett värde som kvinna och du är inte till för att attrahera och göra män glada.
    Jag fattar inte den här inställningen. Om min partner blir attraherad av något VILL jag ju göra det? Du verkar se det som en motsättning? 

Jag har string (ibland) för att JAG vill ha det, för att HAN tycker om det. Förstår du? 
  • Anonym (loo)
    Anonym (N) skrev 2020-08-25 17:00:10 följande:
    Jag skulle svarat "hurså? Vill ni att vi ska gå? Eller bör vi ringa polisen?" Sen skulle jag gått fram till flickorna och förklarat att det är två män därborta som stirrar på er och vi är oroliga att de ska göra något dumt mot er, tror det är bäst att ni åker hem nu till era föräldrar. Sen skulle jag varnat föräldrar för den stranden och att de ska vara uppmärksamma, kanske tom skrivit en lapp för att varna och att barnen inte ska vara ensamma på stranden utan vuxen.
    Vilken tuffing som hotar med polis :D Kanske du ska sköta ditt istället? 
  • Anonym (loo)

Alltså.. det är bara att kolla instagram vad alla influencers och unga kändisar har på sig. Har inte sett en täckt rumpa de senaste tre åren tror jag 

• Anonym (loo)
    Anonym (Äää) skrev 2020-08-27 00:43:02 följande:

Vem vet vilka trosor jag har under kläderna förutom jag själv? Förstår inte ens tanken "män tycker det är sexigt". De vet ju inte vad jag har! De vet ju inte vad jag har. Och vem bryr sig vad män i allmänhet tycker? De tycker väl antagligen att alla använda trosor är sexigt, antagligen. Det är inte mitt problem. Du borde också förstå att det inte är ditt problem om män tycker string är sexigt. Vad tycker du själv är sexigt, TS? Flytta fokuset från män till dig själv nu, så slipper du ha problem med det du inte kan styra över - vad andra människor tycker. Du behöver inte analysera vad människor du varesig känner eller bryr dig om tycker är sexigt.

Man ser direkt om någon har stora trosor under tights till exempel. Det är väl mycket därför string finns som alternativ.. vet att kickertjejerna i mitt högstadie kallade det för blöja 
Svar på tråden String är inte inne längre