Inlägg från: Anonym (trender) |Visa alla inlägg
  • Anonym (trender)

String är inte inne längre

Trender, you know. String är väldigt 20-30 år sedan och av den anledningen är många unga ointresserade. Däremot så har det ju kommit ett nytt idiotiskt bikini- och trosmode. "Högt skurna trosor som sugs in i rumpan utan att vara string-trosor". Så nu går alla runt och visar mer eller mindre hela rumpan på stranden, "men det är ju inte string så det är okej".... Detta förfärliga mode finns även för småflickor. Jag vet inte hur många 10-15 åringa flickor klädda så jag sett på stranden i sommar. Varje gång ber jag en bön för att de inte ska råka illa ut. EN gång satt jag och min familj kvar på stranden i tre timmar extra eftersom att två män stirrade på två typ 12-åriga flickors rumpor(som syntes väl om man säger så) samtidigt som de frågade om vi inte skulle gå snart. Jag vill inte veta vad som hade kunnat hända där om vi inte stannat tills flickorna också gick hem. 

• Anonym (trender)
    smulpaj01 skrev 2020-08-25 10:58:28 följande:

Jag använder enbart stringtrosor. Fruktansvärt obekvämt med stora modeller som korvar sig och skaver. Jag har inte trosor på mig alls när jag har sex. Jag har sexappeal oavsett val av trosor så det är inte orsaken.

Exakt, du bekräftar mitt inlägg...
  • Anonym (trender)
    Anonym (op) skrev 2020-08-25 15:28:29 följande:
    Men här är det väl männen som är problemet ändå, inte tolvåriga flickor i badkläder. Hade ju säkerligen inte spelat någon roll vad de var klädda i.
    Du skojar va? Även om det inte ska vara så här så är verkligheten så att äckel dras mer till naket. Särskilt som i detta fallet när männen var från en kultur där  de tycker  att det att  visa hud är det samma som att bjuda in till sex. Sluta vara naiv. 
    Anonym (N) skrev 2020-08-25 17:00:10 följande:
    Jag skulle svarat "hurså? Vill ni att vi ska gå? Eller bör vi ringa polisen?" Sen skulle jag gått fram till flickorna och förklarat att det är två män därborta som stirrar på er och vi är oroliga att de ska göra något dumt mot er, tror det är bäst att ni åker hem nu till era föräldrar. Sen skulle jag varnat föräldrar för den stranden och att de ska vara uppmärksamma, kanske tom skrivit en lapp för att varna och att barnen inte ska vara ensamma på stranden utan vuxen.
    För din skull är jag glad över att du ännu inte fått erfara att konfrontationer idag kan bli mycket farliga. 
  • Anonym (trender)
    Anonym (What?) skrev 2020-08-28 10:08:42 följande:
    Känns som om folk i Sverige är livrädda för konfrontation. Svenskar gör allt för att undvika det. Men i andra kulturer är det väldigt vanligt att konfrontera andra, oavsett vad det handlar om. Är man osäker och rädd, så tar man kontakt med de som finns runtomkring och så går man fram tsm, eller så ringer man 112! Kom ihåg , alla barn är våra barn , vi är alla människor och måste börja våga säga stopp och uppmärksamma det som är fel.
    Och du undrar varför? Skojar du? Om polisen ens hade brytt sig om att komma hade de haft minst 20 minuters väg till oss. Väldigt mycket kan hända på den tiden. 
Svar på tråden String är inte inne längre