Inlägg från: Anonym (osexigt värre) |Visa alla inlägg
  • Anonym (osexigt värre)

String är inte inne längre

Anonym (sexualsyn) skrev 2020-08-24 22:58:54 följande:
    Synen på sexualitet har alltid svängt mellan perioder med kyskhetsbälten och perioder med mer utmanande klädsel. Gemensamt är dock att det alltid är kvinnans sexualitet som stått i fokus. Skall den kvinnliga sexualiteten begränsas eller bejakas.

Hur är det med lesbiska kvinnor. Kåtas de inte upp och objektifierar kvinnokroppar.
    Lesbiska och bisexuella skiljer sig inte så mycket från andra när det kommer till sexualisering och objektifiering. För egen del tänder jag inte alls på string, något av det fulaste plagg jag sett som de flesta rumpor ser för jävliga ut i, men att ha en sexig flickvän är helt klart en självklarhet. Dock tänder jag inte på stereotypt kvinnliga kläder, som businesskvinnor brukar ha med höga klackar, tajta kjolar och sånt. Inte min stil, utan föredrar mer tomboylooken på kvinnor, lite urbana kläder, street osv. Men visst kollar jag in kvinnors rumpor, ben, armar, midjor, läppar osv....och tänder på snygga ansikten och kroppar och ibland samma tjejer som mina killkompisar.
  • Anonym (osexigt värre)
    Anonym (Äntligen) skrev 2020-08-24 16:24:42 följande:
    Jag letar inte efter string, utan reagerade över att på hyllorna som i vanliga fall brukar vara fulla med stringtrosor nu istället är fulla av vanliga trosor.

Då kollade jag på alla trosor och kunde dra slutsatsen att string uppenbarligen inte är lika inne längre. Det var inte en affär, utan faktiskt de flesta har bojkottat string.
    Stringtrosor har dominerat stränderna i sommar, så trodde precis tvärtom. Nästa sommar blir det all nude!!! Ser bara löjligt ut att täcka resten med minimala tygbitar när rövarna dallrar och bara ser obscena och äckliga ut.
Svar på tråden String är inte inne längre