Inlägg från: Anonym (Feministen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Feministen)

String är inte inne längre

Måste bara säga till TS att string mycket väl kan användas för annan funktion än att vara sexigt - tex att de syns mindre under kläder eller är bekväma. För ja det finns de som tycker de är bekväma och det kan du inte säga emot då det är en åsikt! Alla har rätt till sin åsikt.

Och dessutom så är string inte sexigt. Det säger jag i ett perspektiv som bisexuell. Mycket finare med ordentliga trosor. Och jag lovar att varenda man jag pratat med håller med mig. Har alltid hört att män tycker string är osexigt. Så sexualisera inte saker i onödan.

Ja det finns ofta problematik kring att män sexualiserar kvinnors utseende osv. Men så är inte riktigt fallet för detta. Om du tänker fortsätta påstå det så vill jag ha källor med fakta - statistik. Tack Skrattande

• Anonym (Feministen)
    Anonym (Feministen) skrev 2020-08-27 00:00:57 följande:

Och dessutom så är string inte sexigt. Det säger jag i ett perspektiv som bisexuell. Mycket finare med ordentliga trosor. Och jag lovar att varenda man jag pratat med håller med mig. Har alltid hört att män tycker string är osexigt. Så sexualisera inte saker i onödan.

Kan tilläggas att ja självklart finns det folk som tycker string är sexigt - men är inte sådant stort problem som du uttrycker det. Isåfall ska vi nog hellre diskutera hur män i alla sammanhang sexualiserar en kvinna i underkläder och bikini för den delen. Oavsett string eller inte.

Fokus på rätt ställe.

Svar på tråden String är inte inne längre