Inlägg från: Anonym (Äää) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äää)

String är inte inne längre

String uppfanns för att ingen troskant ska synas genom jeansen. Jag har string pga att jag har alltid haft tighta kläder och då har man string under för annars syns troskanterna och DET är mer sexuellt provocerande. Har string därför att det är praktiskt och funktionellt under kläder.

Vid sex har jag inga trosor på mig och har man kommit så långt med en man att man ska ha sex spelar det ingen roll vilka trosor man har eftersom han redan är upphetsad av en när man har sina jeans på och redan när man börjar hångla, fullt påklädda. Vanliga trosor är lika sexiga, hipsters också men de visar kanter under kläderna och därför använder jag string, för då syns det inte.

• Anonym (Äää)

Vem vet vilka trosor jag har under kläderna förutom jag själv? Förstår inte ens tanken "män tycker det är sexigt". De vet ju inte vad jag har! De vet ju inte vad jag har. Och vem bryr sig vad män i allmänhet tycker? De tycker väl antagligen att alla använda trosor är sexigt, antagligen. Det är inte mitt problem. Du borde också förstå att det inte är ditt problem om män tycker string är sexigt. Vad tycker du själv är sexigt, TS? Flytta fokuset från män till dig själv nu, så slipper du ha problem med det du inte kan styra över - vad andra människor tycker. Du behöver inte analysera vad människor du varesig känner eller bryr dig om tycker är sexigt.

Svar på tråden String är inte inne längre