• oliviaaro

Är det någon som varit på Olga Fertility Clinic som är mindre nöjd?

Först och främst håller jag med de andra - det finns ingen perfekt klinik. Det är viktigt att undersöka kliniker som har erfarenhet av ditt specifika fall och din åldersgrupp. Se också till att du förstår hur de presenterar sina framgångssiffror, eftersom siffrorna kan visas på olika sätt. När det gäller att välja en klinik dubbelkollar jag alltid utöver Google-recensioner. Webbplatsen Fertility Clinics Abroad har till exempel en sammanställd lista över de bästa IVF-klinikerna, vilket jag tycker är mycket användbart.

• oliviaaro
    Always choklad skrev 2025-06-29 22:02:32 följande:
    Hi
    It never happened Olga because of the war but I was on my way first.. Instead I went to a Spanish clinic Instituto Bernabeu with a guarantee package. Where you could mix your own eggs and donate. It has been great to deal with. Had a child about 2 years ago and now pregnant in sibling attempts. Both via egg donation. 
    Hej, stort grattis! Instituto Bernabeu är en av de bästa klinikerna - du har gjort ett bra val. Jag har stött på flera intervjuer med deras team på plattformen Egg Donation Friends, och de är mycket erfarna och fullt engagerade i att hjälpa patienter att nå framgång.
Svar på tråden Är det någon som varit på Olga Fertility Clinic som är mindre nöjd?