Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Hur gör jag)

Undergiven kille

Min kille berättade för ett tag sedan att gillar tjejer som "tar makten" i sängen. Han utvecklade det inte mer då, mer än att han var åt det undergivna hållet. Jag har ingen tidigare erfarenhet av detta, vilket jag förklarade för honom. Skulle gärna vilja höra era erfarenhet, både från tjejer med undergivna killar och från undergivna killar om vad ni gillar.

Jag vill förstå lite mer var jag kan börja. Det handlar inte om att jag inte vill göra något som jag inte vill eller känns obekvämt, utan att jag söker förståelse för vad som kan funka för min kille. Ska såklart prata mer med honom också, men skulle kännas bra att vara lite förberedd. I slutänden handlar detta för mig om ett sätt att kunna mötas sexuellt på ett sätt som funkar för oss båda. 

• Svar på tråden Undergiven kille
  • Giftskåneman

Kan ju vara så enkelt att när ni äter säger du bara, när du ätit klart ska du diska så går jag in och klär av mig, och när du är klar kommer du in och gör detta och detta för mig. Behöver inte vara så snuskigt och planerat, viktiga för honom är du ger order bara.

• Anonym (Bengt)

Jag är ganska dominant i sängen, men det har hänt att min kvinna har bundit mig vid sängstolparna, bundit för mina ögon och lekt med mig. Det var galet tändande. 

• Tukt

I det liv vi lever vanligen så förutsätts vi människor ha makt över våra liv och över vår vardag. Vi vet att det finns orättvisor, och dessa gör oss arga och indignerade.
    Vi människor vill helt enkelt kunna bestämma själva.
    Dominans  bygger i grunden på maktförskjutning. Att i stället för det vanliga, där man kanske har nära fifty-fifty av makt i en relation, så skjuter man den lite eller mycket så den ena har lite, och den andra mycket.

Nu behöver inte dominans betyda sex. Det är så mycket större, så mycket mer. Men i sexuell dominans så finns inte längre det här med att båda på något sätt ska ha rätt till samma nivå av njutning. Är du dominant så är det din orgasm som är den viktigaste. Du ska alltså ogenerat kunna få den njutning du så önskar utan att ha en förväntning på att "betala" tillbaks.
    Den undergivna däremot får då sitt behov tillgodosett genom att få vara just undergiven.

Sedan när det kommer till det praktiska är det helt enkelt omöjligt att säga vad du, ni ska göra. Dominans kan vara precis vad som helst. Det handlar mer om hur man gör det.
    Nu ska man ta dominans-porr, precis som annan porr, med en nypa salt. Det är mycket konstigheter och "hitte på". Och det är mycket som inte behöver göras precis så. Speciellt då det kanske kommer till klädsel och attribut.
    Men... det kan vara en bra början att titta på lite sådant tillsammans för att öppna upp för tankar och diskussioner.
    Tänk sedan till och formulera frågor till varandra... testa, lek. Är det svårt att säga, svårt att ta i lite hårt, använd tärningar eller slumpgenerator.

• Anonym (Avtändande och omanligt)

Jag skulle aldrig kunna ha sex med en undergiven kille. Så fruktansvärt patetiskt, avtändande och omanligt!

• Anonym (Hur gör jag)
    Giftskåneman skrev 2020-08-27 14:27:20 följande:

Kan ju vara så enkelt att när ni äter säger du bara, när du ätit klart ska du diska så går jag in och klär av mig, och när du är klar kommer du in och gör detta och detta för mig. Behöver inte vara så snuskigt och planerat, viktiga för honom är du ger order bara.

Tack för ditt svar. Även om det det där inte låter som en stor grej så låter det här främmande för mig. men jag kanske får testa med något enkelt, något jag kan känna mig bekväm med. 
  • Anonym (Hur gör jag)
    Anonym (Bengt) skrev 2020-08-27 14:31:25 följande:

Jag är ganska dominant i sängen, men det har hänt att min kvinna har bundit mig vid sängstolparna, bundit för mina ögon och lekt med mig. Det var galet tändande. 

Tack för ditt svar. Inget jag kommer att börja med. Kanske något att fundera över på sikt. 
    Anonym (Hur gör jag) skrev 2020-08-27 20:22:43 följande:

Tack för ditt svar. Även om det det där inte låter som en stor grej så låter det här främmande för mig. men jag kanske får testa med något enkelt, något jag kan känna mig bekväm med. 

Men gå inte med på något som du inte själv vill. Du ska inte behöva anpassa dig efter honom.

Jag hade aldrig gått med på det om min kille hade sagt så till mig.
  • Anonym (Hur gör jag)
    Tukt skrev 2020-08-27 20:07:26 följande:

I det liv vi lever vanligen så förutsätts vi människor ha makt över våra liv och över vår vardag. Vi vet att det finns orättvisor, och dessa gör oss arga och indignerade.
    Vi människor vill helt enkelt kunna bestämma själva.
    Dominans  bygger i grunden på maktförskjutning. Att i stället för det vanliga, där man kanske har nära fifty-fifty av makt i en relation, så skjuter man den lite eller mycket så den ena har lite, och den andra mycket.

Nu behöver inte dominans betyda sex. Det är så mycket större, så mycket mer. Men i sexuell dominans så finns inte längre det här med att båda på något sätt ska ha rätt till samma nivå av njutning. Är du dominant så är det din orgasm som är den viktigaste. Du ska alltså ogenerat kunna få den njutning du så önskar utan att ha en förväntning på att "betala" tillbaks.
    Den undergivna däremot får då sitt behov tillgodosett genom att få vara just undergiven.

Sedan när det kommer till det praktiska är det helt enkelt omöjligt att säga vad du, ni ska göra. Dominans kan vara precis vad som helst. Det handlar mer om hur man gör det.
    Nu ska man ta dominans-porr, precis som annan porr, med en nypa salt. Det är mycket konstigheter och "hitte på". Och det är mycket som inte behöver göras precis så. Speciellt då det kanske kommer till klädsel och attribut.
    Men... det kan vara en bra början att titta på lite sådant tillsammans för att öppna upp för tankar och diskussioner.
    Tänk sedan till och formulera frågor till varandra... testa, lek. Är det svårt att säga, svårt att ta i lite hårt, använd tärningar eller slumpgenerator.

Tack för ett bra och utförligt svar. Det gav mig en del att tänka på, och inse att jag inte är van vid att sätta min egen njutning före någon annans. För mig har alltid någon slags ömsesidighet varit viktig. Tärningar och slumpgenerator låter som ett bra förslag, som en ingång till något nytt. 
  • Anonym (Hur gör jag)
    Anonym (Avtändande och omanligt) skrev 2020-08-27 20:19:14 följande:

Jag skulle aldrig kunna ha sex med en undergiven kille. Så fruktansvärt patetiskt, avtändande och omanligt!

Men jag känner inte så, tänder otroligt mycket på den här killen. Du behöver inte välja en sån partner. 
    Anonym (Avtändande och omanligt) skrev 2020-08-27 20:26:11 följande:
    Men gå inte med på något som du inte själv vill. Du ska inte behöva anpassa dig efter honom.

Jag hade aldrig gått med på det om min kille hade sagt så till mig.
    Jag kommer inte gå med på något jag inte vill själv. 
    Anonym (Hur gör jag) skrev 2020-08-27 20:29:53 följande:

Men jag känner inte så, tänder otroligt mycket på den här killen. Du behöver inte välja en sån partner. Jag kommer inte gå med på något jag inte vill själv. 

Du låter ytterst tveksam i din trådstart. Om du nu vill det till hundra procent varför ställer du då frågan?
Svar på tråden Undergiven kille