Inlägg från: Anonym (Avtändande och omanligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Avtändande och omanligt)

Undergiven kille

Jag skulle aldrig kunna ha sex med en undergiven kille. Så fruktansvärt patetiskt, avtändande och omanligt!

Anonym (Hur gör jag) skrev 2020-08-27 20:22:43 följande:

Tack för ditt svar. Även om det det där inte låter som en stor grej så låter det här främmande för mig. men jag kanske får testa med något enkelt, något jag kan känna mig bekväm med. 

Men gå inte med på något som du inte själv vill. Du ska inte behöva anpassa dig efter honom.

Jag hade aldrig gått med på det om min kille hade sagt så till mig.
    Anonym (Hur gör jag) skrev 2020-08-27 20:29:53 följande:

Men jag känner inte så, tänder otroligt mycket på den här killen. Du behöver inte välja en sån partner. Jag kommer inte gå med på något jag inte vill själv. 

Du låter ytterst tveksam i din trådstart. Om du nu vill det till hundra procent varför ställer du då frågan?
    Tukt skrev 2020-08-27 20:41:31 följande:

Jag skulle nog ha svårt att ha sex med någon som säger det den tänker i alla lägen. Det i sig är fruktansvärt avtändande.

Så det är avtändande att kvinnan säger vad hon vill eller att hon går med på sådant hon egentligen inte vill?
    Tukt skrev 2020-08-27 20:53:17 följande:

Nej, det är avtändande med personer som saknar social kompetens och förståelse för andra människor.

Sex är ingen rättighet. Jag hade vägrat sex med en man som vill vara undergiven, sedan får han må hur dåligt han vill över det, jag tänker inte anpassa mig och gå med på något jag inte vill bara för att han ska bli tillfredsställd.
    Tukt skrev 2020-08-27 21:06:49 följande:

Du har inte funderat lite på att den här tråden inte handlar om dig och din man? Vill du diskutera det, starta en egen tråd!

Den handlar inte om mig eller min man nej, men den handlar om undergivna män.
Svar på tråden Undergiven kille