• Anonym (Nyfiken)

    Vad får er att bli kåt?

    Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.

  • Svar på tråden Vad får er att bli kåt?
  • Anonym (Alltid kåt)

    Jag är alltid kåt.(Kille 36). Jag har inte haft sex på ett tag och jag är som kåtast på kvällarna när jag är hemma. Jag går väl igång på det mesta.

  • Anonym (Bekräftelse tydligen :()

    Jag går som mest igång av att han går igång. Tex om jag strippar framför honom och jag ser att han blir kåt av det då blir jag kåt, så bekräftelse på att han tycker jag är sexig verkar konstigt nog funka bäst för mig. Dålig självkänsla kanske? Men skall kanske inte analysera det, funkar det så funkar det.

  • Anonym (Blah)
    Anonym (mdd) skrev 2020-08-29 18:22:00 följande:

    bakmus


    Finns inte!
  • Anonym (vackra män)

    Blir kåt på vissa utseenden på män (långt hår särskilt) och blickar jag möter. Se deras kroppar i tajta kläder eller lättklädda.Blir kåt av att se den jag har sex med bli kåt och bekräfta mig. Att vara åtrådd är hett. Blir också kåt på män som är poetiska i skrift och duktiga på att uttrycka sig verbalt, och en man som tycker jag är värd att uppvakta och vänta på.

  • Anonym (mdd)

    bliir också kåt att hängande platta sladdriga bröst. Äldre gamla tanter. Suger på bröst et sen knullar.

  • Anonym (Y)

    Att höra granntjejen ha sex. Att se en stor rund kvinnorumpa guppa rejält under gång.

  • Anonym (Bekräftelse tydligen :()
    Anonym (Y) skrev 2020-08-29 21:26:36 följande:

    Att höra granntjejen ha sex. Att se en stor rund kvinnorumpa guppa rejält under gång.


    Haha, du borde bo där jag bor. Grannar som har högljutt sex, eller hon är högljudd och det låter på ett sätt som gör att förmodligen ingen annan i någon lägenhet i samma hus vill ha sex någonsin. Hennes sexljud kunde säljas som preventivmedel.
  • Anonym (Man)

    Jag blir kåt av att vara nära en kvinna som jag har känslor för. Heta kärleksfilmer. Sexnoveller. Vissa porrfilmer.
    En period för länge sedan var jag bekant med en tjej som var mycket yngre än mig. Vi fick kontakt på "Lunarstorm" och hon ville träffa mig och så blev det. Hon var blyg och visade inget sexuellt intresse för mig när vi träffades och jag tyckte att hon var alldeles för ung för mig för ett förhållande och det blev bara några träffar som kompisar. Det roliga med henne var att hon skickade små korta sms till mig ganska ofta som gjorde mig riktigt kåt! Jag minns inte vad hon skrev så jag kan inte ge något exempel tyvärr. Jag tror att jag var 26 och hon 16 så jag drog mig ur och vi slutade träffas.

  • Anonym (fru)

    Meningar som:
    - Middagen är klar!
    - Sitt du, jag lägger ungarna.
    - Vilken olja vill du ha till massagen jag tänkte ge dig ikväll?
    - Gå och lägg dig i soffan, jag fixar disken.
    - Hej älskling, jag städade medan du var borta så ta ett glas vin och fortsätt på din bok.
    - Jag har hällt upp ett bad till dig.

    Det rinner till bara jag skriver om det.

Svar på tråden Vad får er att bli kåt?