Vad får er att bli kåt?
Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.
Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.
Riktigt bra kyssar gör mig kåt.
Riktigt bra kyssar gör mig kåt.
Eller hur!! Så underbart upphetsande med heta kyssar med massor av passion. Lite skönt hångel blir jag otroligt kåt av.
Eller hur!! Så underbart upphetsande med heta kyssar med massor av passion. Lite skönt hångel blir jag otroligt kåt av.
jag vill knulla en gravid kvinna
Precis, åh, vad jag kan sakna ordentligt hångel och varma kyssar, bara jag känner läpparna och tungorna mötas blir jag hård, ja, bara att skriva om det. :)
Lika mycket som jag verkligen kan längta efter att bli förförd, upptryckt och påsatt mot en vägg så är väl just kyssar och hångel som man kan sakna när man levt i en lång reaktion. Det här underbart pirriga. Det gör mig kåt. Vrålkåt
Tanken på att göra det förbjudna och vara otrogen med någon som är riktigt jä*** passionerad.
Ett sånt härligt råknull, som kan ske vart som heldt med rätt person. Haha, ja, hångel och gammaldagspetting till första sprut/orgasm, sedan lugnt med kyssar och mycket smek..Underbart.. Fan, härligt sugen nu.
Är det kånstant