• Anonym (Nyfiken)

Vad får er att bli kåt?

Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.

• Svar på tråden Vad får er att bli kåt?
  • Anonym (Loo)

En ansvarsfull familjefar! Är nåt omåttligt sexigt med en man som bryr sig om och tar hand om sina barn...men så är jag ju ensamstående mamma också, haha!

• Gaskarl
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-09-21 21:38:39 följande:

Jag me...:)

Hur är det med dig idag, lugnare?
  • Anonym (S)
    Man 78 skrev 2020-09-19 09:37:59 följande:

Familjesituation, lång tid, osäkerhet, släkt och vänner är kategorier som gör det mer komplicerat.

Hur ser din situation ut?

Förstår det. Men även fast sådana saker gör det svårt att gå isär så skulle din situation bli sjuk mycket svårare om du råkar vara otrogen. Släkt och vänner får oftast veta sanningen tillslut och att du kanske skulle såra din tjej rejält mycket mer genom att vara otrogen än att bara skilja dig och avsluta det rakryggad och ärlig.

Egentligen är det ingenting som gör det svårt för oss att gå isär mer än att jag älskar honom. Det är lixom på sexbiten som vi missförstår varandra och eftersom vi inte varit tillsammans så länge har jag ännu hoppet uppe.

Men ibland funderar jag på om jag bara är sån som person som gillar tanken på att göra det förbjudna och spännande. Innan jag var i ett förhållande så hade jag aldrig nåt problem att bli kåt, då kändes det lite förbjudet och spännande att ha sex med olika killar utan att vilja ha ett förhållande med dem. Särskilt när vissa blev förälskade i en och ville ha ett förhållande och man visste det men fortsatte att komma och gå som man ville. Det var riktigt bekräftelsegivande och upphetsande.
  • Man 78
    Anonym (S) skrev 2020-09-23 13:23:45 följande:
    Förstår det. Men även fast sådana saker gör det svårt att gå isär så skulle din situation bli sjuk mycket svårare om du råkar vara otrogen. Släkt och vänner får oftast veta sanningen tillslut och att du kanske skulle såra din tjej rejält mycket mer genom att vara otrogen än att bara skilja dig och avsluta det rakryggad och ärlig.

Egentligen är det ingenting som gör det svårt för oss att gå isär mer än att jag älskar honom. Det är lixom på sexbiten som vi missförstår varandra och eftersom vi inte varit tillsammans så länge har jag ännu hoppet uppe.

Men ibland funderar jag på om jag bara är sån som person som gillar tanken på att göra det förbjudna och spännande. Innan jag var i ett förhållande så hade jag aldrig nåt problem att bli kåt, då kändes det lite förbjudet och spännande att ha sex med olika killar utan att vilja ha ett förhållande med dem. Särskilt när vissa blev förälskade i en och ville ha ett förhållande och man visste det men fortsatte att komma och gå som man ville. Det var riktigt bekräftelsegivande och upphetsande.
    Håller med i allt du säger, och har inte varit otrogen än heller, men lusten för henne finns absolut. 

Var du en populär snygging alltså som fick killar till höger och vänster ;) 
  • Anonym (Theådåra)

Ja alltid mysigt

• Matilda03

Åh äldre män med karisma, kunskap och snygg kropp. Känslan av att dom vill ha en, att få den blicken som gör att man vet det, när man inte har agerat på det. Bygger upp mycket fantasier och kåthet..

• Gaskarl
    Matilda03 skrev 2020-09-24 20:34:56 följande:

Åh äldre män med karisma, kunskap och snygg kropp. Känslan av att dom vill ha en, att få den blicken som gör att man vet det, när man inte har agerat på det. Bygger upp mycket fantasier och kåthet..

Fint förklarat, du vet vad du gillar.
  • Anonym (Oskyldigt)

Ja blir galet kåt när min kvinna blottar sig oskyldigt utan att veta om det. Exempel: När hon städar hemma utan BH och böjer sig så man ser brösten i den öppna urringningen på tröjan. Eller när de öppna sov shortsen har glidit upp när hon sitter i soffan så man får se lite av musen.

Men det bästa är när hon kollar porr på TVn via Chromecast och onanerar när jag spelar online med kompisar i rummet bredvid. Så sexigt när jag kommer förbi för att hämta något från kylen och hon total ignorerar mig och fortsätter med sina leksaker. Brukar alltid smaka lite på henne då, he he.

Svar på tråden Vad får er att bli kåt?