Inlägg från: Anonym (Oskyldigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oskyldigt)

Vad får er att bli kåt?

Ja blir galet kåt när min kvinna blottar sig oskyldigt utan att veta om det. Exempel: När hon städar hemma utan BH och böjer sig så man ser brösten i den öppna urringningen på tröjan. Eller när de öppna sov shortsen har glidit upp när hon sitter i soffan så man får se lite av musen.

Men det bästa är när hon kollar porr på TVn via Chromecast och onanerar när jag spelar online med kompisar i rummet bredvid. Så sexigt när jag kommer förbi för att hämta något från kylen och hon total ignorerar mig och fortsätter med sina leksaker. Brukar alltid smaka lite på henne då, he he.

• Anonym (Oskyldigt)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2020-09-25 06:42:43 följande:

Menar du att hon sitter och kollar på porr och onanerar när du har kompisar hemma?

Är det så tror jag ärligt att hon vill bli påsatt av er alla, har du frågat henne?

Ha ha, nä. Lite dåligt formulerat. Ja spelar med vänner som är online. Inte hos oss irl. Men ja, vi skulle båda vilja att fler män får njuta av henne. Vi tänder båda på tanken att hon blir "använd" av andra män. Den utåt sett normala frun/mamman (34 år) som innerst inne är hämningslös sexuellt. Som gärna tar hand om sina kompisars män i det dolda.
  • Anonym (Oskyldigt)

Jag överraskade mig själv nyligen med en kiss fetisch jag inte visste att jag hade. Jag pullade min fru och slickade henne samtidigt. Fortsatte i samma tempo fast hon kom och det kom ett sprut/kiss ifrån henne. Såg henne i ögonen och slickade rent. Hon stönade och sa att jag var så perverst sexig sen hade vi vanligt sex. Efteråt så duschade vi ihop och hon började kissa. Jag skyndade mig ner på knä och tog det i ansikte med öppen mun. Smakade, svalde och slickade henne medan hon tömde sig. Båda blev galet kåta av det och jag sprutade igen utan att röra mig själv. Det gjorde mig så kåt och det visste inte jag om mig själv. Har aldrig fantiserat eller haft tanken på det förut. Det var något med värmen och trycket som var så sexigt för mig.

Svar på tråden Vad får er att bli kåt?