Inlägg från: Anonym (Snoopy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snoopy)

Vad får er att bli kåt?

Att se en kvinna smeka sig själv och ha en skön stund. Min sambo brukar ligga och smeka sig själv ibland och jag ser täcket röra sig, guppa lite. Kan oftast inte hålla mig utan sliter av henne täcket och sliter sönder hennes trosor vilket får henne att gå igång också.

• Anonym (Snoopy)
    Anonym (MaNNe) skrev 2021-05-03 17:38:31 följande:

Blir ofta kåt av att veta att min sambo är kåt. Ibland, inte jätteofta, så brukar vi skicka lite meddelanden till varandra med antydan att man är sugen. När hon skriver att hon vill, då brukar jag bli kåt med!

Men så underbart ni har det, skulle gärna vilja ha det så i mitt nästa förhållande, grattis!!!
  • Anonym (Snoopy)

Skinnstövlar, höfthållare och strumpor, halsband med koppel går jag igång på när det kommer till saker och kläder

• Anonym (Snoopy)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-05-06 06:04:58 följande:

Blir som kåtast när jag är avslappnad utan en massa måsten och när jag känner mig trygg.

Ja det tycker jag också är viktigt, särskilt med en ny partner så måste jag känna så för att bli hård. Eller var så för 30 år sedan då jag hade en ny partner senast *asg*
  • Anonym (Snoopy)
    Anonym (JP) skrev 2021-05-06 11:34:09 följande:

Det kan nog vara så. Detsamma gäller på tåg och där är det ju också vibrationer.

Där är något jag har fantiserat om faktiskt. Tänk att hamna i en liggvagn (passande namn) och connecta med någon på en lite längre resa. Sedan när alla lagt sig smyger man över
  • Anonym (Snoopy)
    Anonym (JP) skrev 2021-05-06 12:15:45 följande:

Jaha, du tänker liggvagn.. Jag tänker mer vanlig vagn, sitta bredvid varandra och diskret röra varandra under en filt eller jacka man har i knät. Jag har onanerat så med en jacka i knät men det vore så mycket mer spännande att nån annan smekte mig istället och att få runka honom så diskret det nu går.

Jo men sovkupe jag tänker på, en sån man sitter i och bäddar ner när man ska sova. Men faktiskt mer spännande att som du säger smeka varandra i en vanlig vagn. Tänker att du har kjol och lätt att dra upp, lägger min jacka över oss.... F-n också, är på jobbet nu men måste nog smita iväg från kollegorna. Du gör mig lite opassande att vara bland folk nu
Svar på tråden Vad får er att bli kåt?