Vad får er att bli kåt?
Ser att denna tråd inte har varit aktiv på ett tag. Skulle va kul om den blev det igen
Ser att denna tråd inte har varit aktiv på ett tag. Skulle va kul om den blev det igen
Blir som kåtast när jag är avslappnad utan en massa måsten och när jag känner mig trygg.
Sol och värme gör sitt och sedan är jag både size Queen och bisexuell så stora hårda kukar och mjuka kvinnokroppar får det att pirra lite extra.
Jag med!!!
Det är något med bilens vibrationer, tror jag, men blir ofta jättekåt trots att jag kör...
Har diskuterat det i någon annan tråd för länge sen och då var det någon annan som funderade på samma! :)
Som jag skrivit tidigare. Jag blir kåt av kåtheten. Både min egen kåthet men även att se andra bli kåta. Triggas därför ofta när jag ser amatörporr, sexchattar eller flirtar irl.
Att se sin partner njuta är bland det läckraste som finns så nummer ett för mig är helt klart avsugningar. Blir otroligt kåt av att ta en hård kuk i min mun. Ofta kommer jag utan någon annan stimulering än att bara bli mun och halsknullad.