Inlägg från: Anonym (JP) |Visa alla inlägg
  • Anonym (JP)

Vad får er att bli kåt?

Just nu, det mesta.

Annars dofter, ett busigt leende, humor, självsäkerhet på gränsen till kaxighet med glimten i ögat, fina överarmar, en fin mage, (handlar inte om att den måste vara varken smal eller vältränad), när man skymtar en bula i jeans och ännu mer i mjukisbyxor knepigt nog. Det är annars inget sexigt plagg men de framhäver bulan väldigt bra och då är det svårt att hålla tankarna i styr.

Och sen det självklara, min man när han är naken.

Blir ofta kåt när jag åker bil av nån knepig anledning, annars gör det inte nån skillnad var jag är.

• Anonym (JP)
    Anonym (Hej) skrev 2021-05-06 07:48:43 följande:

Jag med!!!

Det är något med bilens vibrationer, tror jag, men blir ofta jättekåt trots att jag kör...

Har diskuterat det i någon annan tråd för länge sen och då var det någon annan som funderade på samma! :)

Det kan nog vara så. Detsamma gäller på tåg och där är det ju också vibrationer.
  • Anonym (JP)
    Anonym (Snoopy) skrev 2021-05-06 11:59:42 följande:

Där är något jag har fantiserat om faktiskt. Tänk att hamna i en liggvagn (passande namn) och connecta med någon på en lite längre resa. Sedan när alla lagt sig smyger man över

Jaha, du tänker liggvagn.. Jag tänker mer vanlig vagn, sitta bredvid varandra och diskret röra varandra under en filt eller jacka man har i knät. Jag har onanerat så med en jacka i knät men det vore så mycket mer spännande att nån annan smekte mig istället och att få runka honom så diskret det nu går.
  • Anonym (JP)
    Anonym (Snoopy) skrev 2021-05-06 12:52:51 följande:

Jo men sovkupe jag tänker på, en sån man sitter i och bäddar ner när man ska sova. Men faktiskt mer spännande att som du säger smeka varandra i en vanlig vagn. Tänker att du har kjol och lätt att dra upp, lägger min jacka över oss.... F-n också, är på jobbet nu men måste nog smita iväg från kollegorna. Du gör mig lite opassande att vara bland folk nu

Precis, kjol utan trosor och jeans/byxor utan kalsonger under. Bara vetskapen om att den andre inte har underkläder skulle sätta igång min kåthet. Och att sen vara tvungen att vara tyst och lugn hur skönt det än är blir bara en extra krydda. Det vore nåt det..
Svar på tråden Vad får er att bli kåt?