Knulla en tant
Skulle du sätta på en ?mindre snygg? kvinna som var ca 20 år äldre än dig själv om hon stod där och erbjöd?
Skulle du sätta på en ?mindre snygg? kvinna som var ca 20 år äldre än dig själv om hon stod där och erbjöd?
Om jag fann henne attraktiv nog, ja kanske, men det beror på omständigheterna kring situationen. Var hon påtänd och lufsade fram till första bästa man skulle jag springa därifrån. Tyckte hon däremot jag var attraktiv och verkligen ville ligga med mig är det en annan sak.
så om du är 20 och hon är 40 så anser du att hon är en tant?
?Mindre snygg? jämfört med en själv eller genomsnittet?
Vad är en tant exakt?
Är det bara en siffra, som att alla blir tanter året de fyller 40,
eller är det ett visst utseende, frisyr, kroppskonstitution, erfarenhet, antal barn el liknande?
Förr i tiden var ju tanter de där med beige kappa handväska, lagt hår som gick i lila ton och permanentat, och med en bula på magen och fotriktiga skor
Jag knullar min 65 åriga fru varje vecka. Hon är tant men fortfarande kåt
Jag är 30 och flörtar konstant med äldre kvinnor och har gjort sedan jag va runt 20. Nu när jag är äldre så har även min åldersgräns ökat. När jag va runt 25 dejta jag en kvinna på 50. Nu skulle jag absolut kunna tänka mig en kvinna/tant runt 65 om hon tänder mig.
Nej, jag tror knappast jag skulle vilja knulla någon tant på 80+ Tänk om stomi-påsen spricker och löständerna trillar ur! Det känns inte så frächt!
Självklart inte. Jag är i kontakt med mina naturliga instinkter.
Om hon var 20 år äldre än dig. O spelade utseendemässigt i flera divisioner under dig.
Om hon var 20 år äldre än dig. O spelade utseendemässigt i flera divisioner under dig.