• Anonym (Kim)

Knulla en tant

Skulle du sätta på en ?mindre snygg? kvinna som var ca 20 år äldre än dig själv om hon stod där och erbjöd?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Knulla en tant
  • Grossglanz
    Anonym (Carinata) skrev 2020-09-01 15:35:45 följande:

Du var då mig en självgod rackare. Det beror ju helt på ålder och situation. Snygghetsgrad?? Well det ligger i betraktarens ögon. Om jag vore 40 skulle jag inte ens fundera på en nybadad 20 åring. Som 55 åring är jag rätt tveksam till en 35 åring. Passerar han 40 så känns det bättre. Lik väl som han gärna får vara under 70.

Jag är 47 :)
  • Anonym (Carinata)
    Grossglanz skrev 2020-09-02 00:18:49 följande:

Jag är 47 :)

Mmm perfekt! Dessutom verkar du vara en riktig MAN!
  • Gaskarl

Äldre kvinnor med sin livserfarenhet är så härliga och sexiga, äldre är läckert.

• Anonym (Svenskan.)
    Anonym (norrmannen) skrev 2020-09-01 10:52:17 följande:

Har självklart vissa gränser utseendemessigt, men sexighet är så mycket. Kropp, klädsel, smink och parfym, hur hon rör sig o.dyl. âr hon rätt sexig och utstrålar kåthet där och då och jag är rätt sugen, så no problem.

Tog min första "riktiga tant" (52), när jag va 24. âr nu över 40, och knullar "tanter" i 65 +.åren.

Jag är en "tant" 55 år fyllda och träffar en norrman som är ett antal år yngre än jag. En perfekt kombination:))
  • Grossglanz
    Anonym (Carinata) skrev 2020-09-02 08:16:33 följande:

Mmm perfekt! Dessutom verkar du vara en riktig MAN!

Jajjemän det kan du tro:)
  • Anonym (Lars)

När jag var 23 så fick jag erbjudande av en 50 årig kvinna och det var det bästa knullet jag har varit med om.

• Anonym (Aldo)

Ja, men bara om jag tände på henne. Är inte desperado.

• Anonym (Mefistofeles)

Min tant är sju år yngre än jag, bara 60. Och hon är så otroligt läcker...

• Grossglanz

Jag ska fan köra på byn å se om jag ser nån spm ser kåt o go ut ;-p

• Anonym (Svenskan.)
    Grossglanz skrev 2020-09-03 12:14:11 följande:

Jag ska fan köra på byn å se om jag ser nån spm ser kåt o go ut ;-p

Ja, gör det. En vet aldrig när det händer. Kan ske var som helst.

Lycka till från "tanten"
  • Grossglanz
    Anonym (Svenskan.) skrev 2020-09-03 12:22:05 följande:

Ja, gör det. En vet aldrig när det händer. Kan ske var som helst.

Lycka till från "tanten"

Haha tackar ..nåt tips från coachen?
  • Anonym (Svenskan.)
    Grossglanz skrev 2020-09-03 12:30:56 följande:

Haha tackar ..nåt tips från coachen?

Haha... Det är inte lätt att ge goda råd och tips i dessa Coronatider. Jag träffade min gutt i en diskkö på en camping någonstans i Sverige. Ja, gud så mycket disk jag samlade på mig, för att få en anledning att stå där och knö, hahaha. Kanske bäst att tillägga i dessa Coronatider, att det var förra året jag stod i sådan kö...
  • Anonym (Kim)

Tanken med frågan var lite dåligt specificerat... den handlade inte om ?om du kan tänka dig ha sex med någon betydligt äldre?. Utan mer om du mer eller mindre möter på en typ ofräsch kärring men hon... säg står där på alla fyra. Du kanske är upptagen och 70 resor snyggare. Tar du henne då iaf för att f***a erbjuds liksom?

• Anonym (Mefistofeles)
    Anonym (Kim) skrev 2020-09-03 22:14:46 följande:

Tanken med frågan var lite dåligt specificerat... den handlade inte om ?om du kan tänka dig ha sex med någon betydligt äldre?. Utan mer om du mer eller mindre möter på en typ ofräsch kärring men hon... säg står där på alla fyra. Du kanske är upptagen och 70 resor snyggare. Tar du henne då iaf för att f***a erbjuds liksom?

Nä.
Svar på tråden Knulla en tant