• Anonym (Kim)

Knulla en tant

Skulle du sätta på en ?mindre snygg? kvinna som var ca 20 år äldre än dig själv om hon stod där och erbjöd?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Knulla en tant
  • Grossglanz

Härligt med damer runt 60:)

• Grossglanz
    lydigman skrev 2020-09-01 09:59:27 följande:

Såklart, 20 år eller mer eller mindre snygg spelar väl ingen roll om hon är kåt! Det är viljan att njuta som är sexig!

Håller med:)
  • Tukt

Varför måste sex handla om att knulla? Och en tant? Är det till ålder eller utseende?

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Kim) skrev 2020-08-31 18:59:49 följande:

Om hon var 20 år äldre än dig. O spelade utseendemässigt i flera divisioner under dig.

Har självklart vissa gränser utseendemessigt, men sexighet är så mycket. Kropp, klädsel, smink och parfym, hur hon rör sig o.dyl. âr hon rätt sexig och utstrålar kåthet där och då och jag är rätt sugen, så no problem.
    Tog min första "riktiga tant" (52), när jag va 24. âr nu över 40, och knullar "tanter" i 65 +.åren.
  • Miss Sunny
    Grossglanz skrev 2020-09-01 00:25:00 följande:

Härligt med damer runt 60:)

Så skönt att höra.
  • Grossglanz
    Miss Sunny skrev 2020-09-01 10:54:08 följande:

Så skönt att höra.

Ni är både vackra å sköna;) tycker iaf jag :p
  • Anonym (Kim)

En manlig vän till mig påstår att alla män skulle ha sex om en kvinna erbjöd sig. I princip alla oavsett omständigheter.

Står hon där framför och det bara är att TA så tar typ alla män.

Som om han är upptagen, hon ful osv spelar ingen roll. Hade hoppats på att han hade fel men det kanske är så...

• Anonym (Mefistofeles)

20 år äldre än jag? Alltså en kvinna på 86? 

Nja, känner mig inte så sugen.

• Anonym (Carinata)

Du var då mig en självgod rackare. Det beror ju helt på ålder och situation. Snygghetsgrad?? Well det ligger i betraktarens ögon. Om jag vore 40 skulle jag inte ens fundera på en nybadad 20 åring. Som 55 åring är jag rätt tveksam till en 35 åring. Passerar han 40 så känns det bättre. Lik väl som han gärna får vara under 70.

Svar på tråden Knulla en tant