• Anonym (Störigt)

    Störiga sexleksaker?

    Ni kvinnor som använder sexleksaker när ni är själva - vad gör ni med dem i orgasmögonblicket? Mina är inte helt lätta att stänga av snabbt. En måste man använda två fingrar för att stänga av.... en annan måste man hålla inne knappen länge. Jag vill bara att de ska bli tysta och sluta vibrera när jag får orgasm så att jag kan fokusera. Är det någon mer som känner så? Vad gör ni?

  • Svar på tråden Störiga sexleksaker?
  • Anonym (Störigt)

    Hahaha det är ju ännu störigare, dessutom är det ju dyra grejer....

  • Anonym (Störigt)

    Röststyrning vore bra. Tyyyyyyyst nu!!!!

  • Grossglanz

    Jo det är sant,men fattar va du menar..du får skaffa en karl:)

  • Anonym (Störigt)
    Grossglanz skrev 2020-09-01 11:10:12 följande:

    Jo det är sant,men fattar va du menar..du får skaffa en karl:)


    Jag har karl också. Men nu pratar jag om när jag är själv. Det ena utesluter ju inte det andra. Två olika saker.
  • Grossglanz

    Ja det är sant..men håller med om att det är störigt...de gamla man "vred" av var bättre:)

  • Anonym (Johanna)

    Jag använder ju leksaker för att FÅ orgasm och då är de självklart kvar under orgasm. Att plötsligt ta bort den och fippla med avstängning etc gör bara att jag tappar både koncentrationen och orgasmen.

  • Anonym (Störigt)
    Anonym (Johanna) skrev 2020-09-01 12:34:30 följande:

    Jag använder ju leksaker för att FÅ orgasm och då är de självklart kvar under orgasm. Att plötsligt ta bort den och fippla med avstängning etc gör bara att jag tappar både koncentrationen och orgasmen.


    Så du störs inte att det låter och vibrerar under orgasm?
Svar på tråden Störiga sexleksaker?