Inlägg från: Ssmulaan |Visa alla inlägg
  • Ssmulaan

Dumpad av bästa vän

Har varit med om samma sak som TS. 
    Jag har under detta år förlorat två nära vänner, varav en jag själv började med att avsluta då allt hon gjorde/sa irriterade mig och hon levde sitt "perfekta liv" och ja jag var avundsjuk på henne, DÅ. Sen efter allting ångrade jag mig då hon och jag trotts det hade en väldigt speciell relation och försökte få henne tillbaka men fick höra allt möjligt elakt, hon var lättad över att hon var ute ur mitt liv bland annat och då kämpade jag för denna människa i ca 7 månader, hon blockade mig överallt tillslut så nu har jag gått vidare från det. 

Sen slutade en annan nära vän bara höra av sig och jag har frågat varför och om det är nått fel, får då höra att jag är krävande, att hennes och min vänskap är krävande, vilket jag inte förstår vad hon baserar på då hon pratar om sig själv hela tiden och aldrig frågar mig hur jag mår eller nånting. 

Det tar svinhårt att förlora människor som står en så himla nära och jag saknar den först nämna mer än den andra eftersom jag och hon kunde bara våldgästa den andra trotts att vi båda har barn och vi kunde göra ingenting men ändå ha jätte roligt ihop. 
    Men hur jobbigt jag än tycker att det är så är det inte värt att må dåligt över människor som inte uppskattar en och du kommer komma över det, jag lovar!
    Kram till dig 

Svar på tråden Dumpad av bästa vän