Dumpad av bästa vän
Är 35 år och fd bästa vännen lika gammal.
Vi har hörts flera gånger per dag i många år, våra barn är vänner osv.
Helt plötsligt blev det bara tyst från henne, frågade vad det var och det var tydligen inget. Tänkte att hon bara var stressad så avvaktade 3 veckor, hon hörde inte av sig alls. Frågade vad det var och om jag gjort något för det kändes verkligen inte bra.
Hon blev jättesur, sa att hon hade massor att göra och att jag tog för mycket energi. Hur och varför vägrade hon svara på när jag frågade.sa okej och bad henne höra av sig när hon orkade. Hon blev glad.
Gick kanske 3 månader då jag frågade vad det egentligen var, hon blev jättesur och vägrade svara mer än att jag drog energi och att hon ändå inte tänkte ge mig ett svar för jag skulle inte lyssnat/nöjt mig. En ganska sur ordväxling uppstod. Och sen var det liksom färdigt, vi hördes inte mer.
Grejen är att jag fortfarande inte har en aning om vad det handlade om. Och jag mår verkligen slut av det. Hon vet att jag tycker sånt här är det värsta som finns när människor försvinner och vägrar säga varför. Så hon visste att detta var det mest taskiga hon kunde gjort.
Hur som helst, lång tid har gått men jag har svårt att komma över det. Även om jag träffar andra vänner så är det liksom inte samma sak.