• TomAnd

Sexnoveller vs porrfilm

Tycker om att läsa välskrivna sexnoveller som jag tycker kan vara mer upphetsande än porrfilmer. Visst är en porrfilm upphetsande menade känslor och tankar som framkommer i en novell är härliga o lite svårare att återge i film

Smaken är som stjärten delad :)

Gillar du läsa o skriva välkommen till gruppen

Sexnoveller

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sexnoveller vs porrfilm
  • Man 78
    Evablonde skrev 2020-09-05 17:36:15 följande:

Älskar lösa välskrivna erotiska noveller

Har du några tips?
  • Evablonde

Finns lite i gruppen Sexnoveller

Sen finns det lite blandat på Bubbel erotik.

• Litenmenhård

Jag gillar att skriva sexnoveller. Har inte lagt upp några än, men ska börja göra det snart. Ska bara gå igenom de först. Har skrivit ett 40-tal. .

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Dr Börje

Jag skulle gärna vilja säga att jag föredrar sexnoveller men jag har nog aldrig läst en välskriven sexnovell. Tycker alltid dom är så förutsägbara och simpla. 

Kan någon ge ett förslag på en riktigt bra och välskriven sexnovell som inte följer samma mönster som alla gör?

• Tukt

Tycker det är kul att skriva, och trevligt när man får beröm. Men tycker ofta det är småtrist att läsa.
    Dock skulle jag inte vilja ställa det mot porr, som det är ett antingen eller.

• MammAmma

Jag har övergett visuell porr nästan helt efter att jag 'snubblade' över all audioporr på reddit En del är FANTASTISKT bra! Läser fortfarande erotika och snuskiga romanser (riktiga romaner, inte hemsnickrade noveller) men det faller bort mer och mer ju fler favoriter jag hittar.

• Dr Börje

Kan inte någon länka till en sexnovell som ni tycker är bra skriven och upphetsande. Jag har som sagt aldrig hittat någon sådan.

Tack på förhand

• Leostar
    MammAmma skrev 2020-11-11 00:06:50 följande:

Jag har övergett visuell porr nästan helt efter att jag 'snubblade' över all audioporr på reddit En del är FANTASTISKT bra! Läser fortfarande erotika och snuskiga romanser (riktiga romaner, inte hemsnickrade noveller) men det faller bort mer och mer ju fler favoriter jag hittar.

Har du nån länk att bidra med?
Svar på tråden Sexnoveller vs porrfilm