• Curious2

    Flera män

    Hej.

    Undrar om det är någon här som har erfarenhet av gangbang, clupp, swingers osv.

    Har träffat en kvinna i 6 veckor nu.

    Och vi har pratat mycket om utlevnad.

    Hon har haft gangbang innan vi träffades.

    Och säger fortfarande att hon skulle kunna tänka sej vara med i ett gangbang nu ochså. Inte för många män,Kanske 7-8 .

    Och helst en i varje hål.

    Antingen med eller utan mej.

    Jag har då sagt att det skulle vara okej för mej med det.

    Om vi kan ha trekant, med en extra kvinna i sängen.

    Men får till svar att hon inte tänder på det. Och att hon inte vill dela mej med andra kvinnor.

    Hur tänker man/hon då.

    Hur resonerar hon när hon vill ha flera män, men jag får inte ha flera kvinnor.

  • Svar på tråden Flera män
  • Anonym (Stina)

    Hon resonerar som man skall göra. Sex är inget man har talar om i termer att du får göra detta om jag får göra detta. Hon vill inte ha en trekant med en extra tjej så den diskussionen är färdig och avslutad. Hur du ställer dig till gruppsex flera killar är helt upp till dig och vad du känner och du vet om hennes önskan och det är den du skall ta ställning till inget annat och som sagt inte koppla det till någon av dina egna önskningar.

    Kan helt förstå att hon inte känner känner för en trekant med en extra tjej om hon inte är bisexuell. Väldigt många killar har svårt att hålla en tjej nöjd och glad under sex och killar som klarar att tillfredsställa två tjejer samtidig är lika ovanliga som enhörningar. Skall jag vara riktigt ärlig så har två bisexuella tjejer bättre sex om dom bara njuter av varandra. En bra grundregel om man skall blanda in killar i någon form av gruppsex så skall killarna vara minst lika många som tjejerna gärna några fler av helt naturliga orsaker. Finns en anledning till att när mina swingersvänner bjuder in till parträffar så bjuder dom ofta in några trevliga och potenta singelkillar också.

  • kire
    Anonym (Stina) skrev 2020-09-02 08:03:49 följande:

    Hon resonerar som man skall göra. Sex är inget man har talar om i termer att du får göra detta om jag får göra detta. Hon vill inte ha en trekant med en extra tjej så den diskussionen är färdig och avslutad. Hur du ställer dig till gruppsex flera killar är helt upp till dig och vad du känner och du vet om hennes önskan och det är den du skall ta ställning till inget annat och som sagt inte koppla det till någon av dina egna önskningar.

    Kan helt förstå att hon inte känner känner för en trekant med en extra tjej om hon inte är bisexuell. Väldigt många killar har svårt att hålla en tjej nöjd och glad under sex och killar som klarar att tillfredsställa två tjejer samtidig är lika ovanliga som enhörningar. Skall jag vara riktigt ärlig så har två bisexuella tjejer bättre sex om dom bara njuter av varandra. En bra grundregel om man skall blanda in killar i någon form av gruppsex så skall killarna vara minst lika många som tjejerna gärna några fler av helt naturliga orsaker. Finns en anledning till att när mina swingersvänner bjuder in till parträffar så bjuder dom ofta in några trevliga och potenta singelkillar också.


    Lyssna på Stina, hon har koll! Är man och har erfarenhet av trekanter med extra kvinna, extra man och också varianter på gruppsex. Om man vill uppleva action och inte bara smeka sitt ego är alla varianter där det är två män eller fler per kvinna det som gäller.
  • Anonym (Mega)

    Det är som det brukar vara. Kvinnan ska få som hon vill. Går inte mannen med på det, så har hon massor av män som väntar runt hörnet.

  • Anonym (Mega)

    Hur ofta ser man gangbang med en man och flera kvinnor?
    Det är för att kvinnor kräver mycket, innan de blir nöjda.

  • Anonym (Stina)
    Anonym (Mega) skrev 2020-09-02 10:01:20 följande:

    Hur ofta ser man gangbang med en man och flera kvinnor?

    Det är för att kvinnor kräver mycket, innan de blir nöjda.


    Se det som att äta Pizza. En man är som en Billy pizza från frysdisken som det oftast går åt minst två av innan man är nöjd. En kvinna är som en familjepizza från ett bra pizzaställe man kan vara flera som delar och ändå känna sig nöjd och tillfreds när man är färdig.
  • Anonym (Mega)
    Anonym (Stina) skrev 2020-09-02 10:19:21 följande:
    Se det som att äta Pizza. En man är som en Billy pizza från frysdisken som det oftast går åt minst två av innan man är nöjd. En kvinna är som en familjepizza från ett bra pizzaställe man kan vara flera som delar och ändå känna sig nöjd och tillfreds när man är färdig.
    Sen finns det riktiga män, som man inte kan jämföra med ynkliga Billy.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Mega) skrev 2020-09-02 10:34:53 följande:

    Sen finns det riktiga män, som man inte kan jämföra med ynkliga Billy.


    Nej det gör det inte, men det finns tyvärr många män som tror att det gör det och dessa är påfallande ofta inte ens en halv Billy pizza.
  • Anonym (Mega)
    Anonym (Stina) skrev 2020-09-02 10:38:40 följande:
    Nej det gör det inte, men det finns tyvärr många män som tror att det gör det och dessa är påfallande ofta inte ens en halv Billy pizza.
    Seriöst, vem vill ha Billy när det finns Grandiosa?
  • Anonym (Snälla frun)

    Lite inskränkt av henne kan jag tycka, särskilt om ni är ett uttalat par.
    Jag har haft GB´s och trekanter med min man och en till kille.
    I början hade vi trekant med killar och jag hade svårt att förlika mig med tanken att min man skulle ha sex med en annan kvinna. 
    Sedan var vi på parklubb och vi hade partnerbyte och jag upptäckte hur härligt det är att dela sin älskade med andra. 
    Om vi nu går på klubb eller swingersfest och jag inte är upplagd kan jag säga att han ska köra på sig och göra det han vill så kan jag titta på, dock brukar jag trilla dit ändå eftersom jag blir kåt av det :p

  • Anonym (BBW)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2020-09-02 11:48:04 följande:

    Lite inskränkt av henne kan jag tycka, särskilt om ni är ett uttalat par.

    Jag har haft GB´s och trekanter med min man och en till kille.

    I början hade vi trekant med killar och jag hade svårt att förlika mig med tanken att min man skulle ha sex med en annan kvinna. 

    Sedan var vi på parklubb och vi hade partnerbyte och jag upptäckte hur härligt det är att dela sin älskade med andra. 

    Om vi nu går på klubb eller swingersfest och jag inte är upplagd kan jag säga att han ska köra på sig och göra det han vill så kan jag titta på, dock brukar jag trilla dit ändå eftersom jag blir kåt av det :p


    Ser det som lite olika läge att det kan bli trekanter med två tjejer och en kille vid vissa lägen vid ett parter byte eller om man är på en swingersfester mot att specifikt bjuda in en extra tjej till en trekant. Dels är dessa tjejer svåra att finna då det finns stor efterfrågan men det är väldigt få tjejer som vill vara extratjejen vilket jag har full förståelse för då jag testat att vara extra tjej. Kan som sagt var kul en stund på en fest men som helkvälls aktivitet så blir mitt omdöme. Fy fan vad trist och extra trist om inte tjejen är bisexuell.
Svar på tråden Flera män