• Anonym (Knottrig)

    Ni som gillar rakade tjejer/kvinnor!

    Alla ni som vill att tjejen/kvinnan ni har sex med ska intimraka, hur ser ni på misslyckade rakningar? Alltså, jag lyckas aldrig få det bra när jag rakar mig, bortsett frå att det blir en massa småsår så får jag liksom knottror o små plitor plus att håren blir inåtväxande. Själv tycker jag att det ser jätteilla ut, och tycker en buske är att föredra men vad tycker ni män? Är det alltid bätre med rakat oavsett hur det ser ut? Och nu frågar jag alltså er som normalt föredrar rakat, inte er som tycker vilket som är bra eller som till och med föredrar en buske :)

  • Svar på tråden Ni som gillar rakade tjejer/kvinnor!
  • Pinotage

    Hellre en misslyckad rakning än en buske. Den perfekta rakningen är naturligtvis att föredra, men det verkar inte vara så lätt att få till. Den jag har träffat på som hade bästa rakning hade använt proffs-laser.

  • Anonym (enriktigkarl)

    Rakat är alltid bättre än buske,. Tycker det är vackert och sexigt då man ser fittläpparna och det är så underbart lent att smeka och slicka en rakad fitta.

  • Grossglanz

    Köp bättre rakprylar:) ;) el låt nån annan raka

  • Xlr8

    Ja det ska vara jäkligt dåligt gjort innan det är värre än en buske.

    Överhörde en konversation, tydligen ska kokosolja/fett ge ett otroligt bra resultat. Dvs skippa raklödder.

    Kan tänka mig det. ska prova nästa gång jag ska raka ansiktet.

  • Anonym (Skinhead)

    Rakat är fult. Snyggt ansat är bäst. Urskog är avtändande.

  • Litenmenhård

    Jag gillar när det är rakat. Blir liksom mysigare så på något sätt. Goare att slicka och så vidare.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Tukt

    En smula svartvitt upplägg va? Bara för att man inte är rakad så betyder ju det med automatik inte buske.

  • Anders 386

    Visst är det sexigast med slätrakat - men allvarligt talat är det där med rakningen bara en detalj och inget som egentligen påverkar förhållandet eller sexet. Fattar inte hur vissa kan se det som en så viktig sak.

  • Anonym (Morw)

    Rakat alla dar i veckan även om det "misslyckas".

    Bättre och renare rakknivar ska du se blir bättre. Min sambo upptäckte en ny värd då hon tog min hyvel, har sajt åt henne länge att "herr" hyvlar ser bättre ut än det där skräpet hon använder under armarna.

    Buske och olika frisyrer funkar också personligen är det runt läpparna jag vill ha det rakat.

  • Anonym (mio)

    det är ju nedre delen som är viktig att raka, vad som finns uppe på
    kullen är inte så viktigt.

  • Anonym (Knottrig)

    Tack så mycket för alla svar!! Ok, då känner jag mig lite säkrare i att det är lika bra att fortsätta raka, även om det inte blir så bra... tack också för olika tips på hur det kan bli bättre! Det där med oljan ska jag testa! :)

Svar på tråden Ni som gillar rakade tjejer/kvinnor!