Inlägg från: Anonym (Linnea32) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linnea32)

Thaimassage

Min storebror går på thaimassage och han berättar inte det för sin fru för att hon är fördomsfull och tror att alla thaimassörer ger happy ending.

Han har aldrig fått eller blivit erbjuden sexuell tjänst och oftast så brukar han och jag gå tillsammans på massage då vi båda gillar det.

Han tycker alltså det är lättare att inte berätta för då blir hon bara arg.

Nu vet jag inte om din man gör samma eller ej och jag menar inte att du är fördomsfull, utan jag bara talar om varför min bror inte berättar för sin fru.

När min bror fyllde 33år så fick han presentkort på thaimassage av vår lillebror och vår storebror fick inte gå på massagen så det slutade med att jag fick gå.

• Anonym (Linnea32)
    smulpaj01 skrev 2020-09-13 08:44:10 följande:

Gulligt att du tror på det. Självklart får han happy ending då och då.

Din åsikt är jag inte intresserad av då du själv säger att du är fördomsfull och enligt mig har extremt förutfattade meningar om folk.

Du kan tro vad du vill om TS man eller min bror. Dock vet jag att han inte får happy endings men vill du fortsätta tro dig vara över alla andra så varsågod :)
  • Anonym (Linnea32)
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2020-09-13 09:04:44 följande:

Det är bland annat en man som recenserat salongen med 5 stjärnor och kommentaren ?full service?

Ja vad jag ser så har du 2 val. Antingen så tror du på att han inte har vart otrogen och litar på honom.

Eller så antar du att han har vart otrogen för att han har gått på thaimassage och utgår från det. Kan du vara med en man som du misstror och som du misstänker har haft sexuellt umgänge med någon annan?

Stanna eller lämna
  • Anonym (Linnea32)
    Anonym (Igloo) skrev 2020-09-13 09:56:56 följande:

Både jag och min fru brukar gå till den lokala thaimassören. En mycket trevlig och proffsig kvinna som arbetar där och som har gjort under för mina ömma leder.

Det finns faktiskt många salonger som är helt seriösa, och att få vanlig massage är bara bra. Att automatiskt utgå från att det rör sig om sexköp bara för att det är thaimassage tycker jag låter ganska rasistiskt helt ärligt.

Exakt.

Håller med.
  • Anonym (Linnea32)
    Anonym (jösses) skrev 2020-09-13 13:40:04 följande:

Men snälla, ca 90 % erbjuder sexuella tjänster. Det är knappast rasism. Herregud. Bara för att er är trevlig innebär det inte att det inte är supervanligt. Och vad vet du förresten vad hon gör med andra kunder. Så himla blåögd alltså.

Usch vilken vidrig syn du har!

90%! Hur har du kommit fram till den slutsatsen?!

Sen är det väl som så att prostitution är olagligt. Att sälja är lagligt men att köpa är fel och de flesta av människor som jag känner tycker att prostitution är hemskt då många av de som säljer sexuella tjänster ofta utnyttjas och inte vill.

Men när det kommer till thaimassage - då är det liksom ok att anta att det sker, att det är mer normalt. Och hur sjukt är inte det då? Om du vet att det är så många ställen, skäms du inte då över att sitta och skriva ?men snälla si och så många säljer??!

Borde vi då inte stå upp för dessa kvinnor och män om vi vet att deras kroppar säljs för sexuella handlingar ?! Nej, istället sitter vi och skriver att nästan alla erbjuder sex.

Du och smulpaj01 kanske ska ta och vara så himla trångsynta.

I så fall tror jag ju mer på Igloos teori, att vissa människor förväntar sig, precis som du och smulpaj01, att det säljs sexuella handlingar.

Om man skulle sluta anta att dom gör det så kanske det inte skulle vara så vanligt som du säger, i framtiden
  • Anonym (Linnea32)
    Anonym (nothappy!) skrev 2020-09-13 18:37:17 följande:

Tror inte TS man skulle ljuga annars ;)

Han kanske ljuger och har eller så ljuger han för att slippa falska anklagelser
  • Anonym (Linnea32)
    smulpaj01 skrev 2020-09-13 18:25:10 följande:

Jag misstänker över 90 %. Varken jag eller mitt ex har varit på en enda salong i Stockholm som INTE erbjuder HE och ibland mer än så. I Thailand är det inte som här, där får man bara massage utan äckliga förslag om man går på rätt ställen, här finns inte sånt.

Igen - du misstänker. Men det är inte konkret fakta?

När du och ditt ex har blivit erbjudna - vad har ni gjort? För tanken har inte slagit er att fre som frågar kan bli tvingade till det? Med andra ord human trafficking?

Har ni agerat eller sprider ni bara rykte vidare om att ni blir erbjudna äckliga förslag på ca 90% av alla ställen ?
Svar på tråden Thaimassage