• Anonym (Förtvivlad)

    Thaimassage

    Kommit på min man med att besöka thaisalonger och få massage, han ljög och nekade först till besöken innan han erkände. Han hävdar bestämt att inga sexuelle tjänster har erbjudits. Min magkänsla säger emot och allt jag läst och hört om thaimassage instämmer med min magkänsla om sexuella tjänster. Vad ska jag göra? Hur ska jag få reda på sanningen?

  • Svar på tråden Thaimassage
  • Anonym (Ciao)

    Eftersom han nekade till att ha varit där öht och sedan erkänner men nekar till sexuella handlingar gör ju sannolikheten större att det faktiskt var sådant han höll på med. Själv hade jag kanske inte brytt mig så mycket om själva massagen och vad annat som kan ha hänt där, utan mer om att jag har en man som ljuger. Antingen accepterar du detta och så lever ni vidare som vanligt eller så går du se till att det blir konsekvenser/du lämnar.

  • Studentpappa

    Hur har du kommit på honom? Vet du vilka salonger det gäller kan du ju undersöka dom på nätet. Finns ju sidor där man recenserar salongen utifrån vad som erbjuds, finns ju faktiskt seriösa som inte säljer sex även om det säkert är sällsynt. Har han besökt några som främst säljer sex är det nog rätt uppenbart vad han gjort där.

    Har han mobilnumret till mamasan inlagt i telefonen är han nog stortorsk..


    Ride it like you stole it
  • Anonym (Linnea32)

    Min storebror går på thaimassage och han berättar inte det för sin fru för att hon är fördomsfull och tror att alla thaimassörer ger happy ending.

    Han har aldrig fått eller blivit erbjuden sexuell tjänst och oftast så brukar han och jag gå tillsammans på massage då vi båda gillar det.

    Han tycker alltså det är lättare att inte berätta för då blir hon bara arg.

    Nu vet jag inte om din man gör samma eller ej och jag menar inte att du är fördomsfull, utan jag bara talar om varför min bror inte berättar för sin fru.

    När min bror fyllde 33år så fick han presentkort på thaimassage av vår lillebror och vår storebror fick inte gå på massagen så det slutade med att jag fick gå.

  • Anonym (varför ljuga?)

    Dåligt tecken att han ljuger. Oavsett om man som ovan säger, är rädd att frugan/tjejen ska bli sur för att man besöker vissa typer av salonger (thai), så bör man istället för att ljuga, övertala henne om att det är hon som är fördomsfull och inte han som gör något fel. Öppna kort.

    Så med tanke på att han ljög, döljer han troligtvis något, och jag skulle definitivt misstänka sexuella tjänster. Jag personligen skulle aldrig 1. kunna tänka mig att vara tsm med en person som köper eller har köpt sexuella tjänster. 2. Skulle definitivt aldrig kunna vara tillsammans med någon som köper sexuella tjänster samtidigt som vi är tillsammans.


    För din egen skull, gå till botten med detta. Du vill inte stå där 5 år senare med barn och familj, och plötsligt få reda på att maken din är en av stans största torskar. Skam för dig och hela din familjen. Nej fy.......Då hade du ångrat att du inte fattade bättre idag vad som faktiskt föregick. Att du var för naiv och godtrogen då, kommer ingen mer än han att tacka dig för.

  • Anonym (Förtvivlad)

    En bekant såg honom gå in på en salong och meddelade mig. Tillslut kom det fram att han gått på några stycken olika thaimassageställen. Troligtvis ett mörkat antal.

    Han sa precis som skrivet att han vet hur jag ställer mig thaimassage och därför har han inte sagt nånting. Jag har sagt att han jätte gärna får gå på massage och att jag också vill gå, men på vanlig massage. Pengar är inget problem så det handlar inte om att priset är billigare.

    Allt jag har läst och hört om thaimassage gör mig så äcklad. Ungefär 90% av salongerna rund huvudstaden erbjuder sexuella tjänster, både enligt polisens granskningar, dokumentärer, forum och skrivelser av besökare.

    På oljemassage är man helt naken för att inte få olja på kalsongerna och jag kan helt förstå att man får feeling när man får intim massage och skulle min man få frågan i de tillståndet skulle han aldrig tacka nej till mer än bara massage.

    Tips på sidor med recensioner av salonger kopplat till extra tjänster?

  • Studentpappa
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2020-09-13 08:25:25 följande:

    En bekant såg honom gå in på en salong och meddelade mig. Tillslut kom det fram att han gått på några stycken olika thaimassageställen. Troligtvis ett mörkat antal.

    Han sa precis som skrivet att han vet hur jag ställer mig thaimassage och därför har han inte sagt nånting. Jag har sagt att han jätte gärna får gå på massage och att jag också vill gå, men på vanlig massage. Pengar är inget problem så det handlar inte om att priset är billigare.

    Allt jag har läst och hört om thaimassage gör mig så äcklad. Ungefär 90% av salongerna rund huvudstaden erbjuder sexuella tjänster, både enligt polisens granskningar, dokumentärer, forum och skrivelser av besökare.

    På oljemassage är man helt naken för att inte få olja på kalsongerna och jag kan helt förstå att man får feeling när man får intim massage och skulle min man få frågan i de tillståndet skulle han aldrig tacka nej till mer än bara massage.

    Tips på sidor med recensioner av salonger kopplat till extra tjänster?


    Testat google thaimassage+recensioner?
    Ride it like you stole it
  • Studentpappa
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2020-09-13 08:25:25 följande:

    En bekant såg honom gå in på en salong och meddelade mig. Tillslut kom det fram att han gått på några stycken olika thaimassageställen. Troligtvis ett mörkat antal.

    Han sa precis som skrivet att han vet hur jag ställer mig thaimassage och därför har han inte sagt nånting. Jag har sagt att han jätte gärna får gå på massage och att jag också vill gå, men på vanlig massage. Pengar är inget problem så det handlar inte om att priset är billigare.

    Allt jag har läst och hört om thaimassage gör mig så äcklad. Ungefär 90% av salongerna rund huvudstaden erbjuder sexuella tjänster, både enligt polisens granskningar, dokumentärer, forum och skrivelser av besökare.

    På oljemassage är man helt naken för att inte få olja på kalsongerna och jag kan helt förstå att man får feeling när man får intim massage och skulle min man få frågan i de tillståndet skulle han aldrig tacka nej till mer än bara massage.

    Tips på sidor med recensioner av salonger kopplat till extra tjänster?


    Då du verkar på det klara med att han redan har tveksam moral och ett rymligt samvete så finns det säkert en anledning till att du tror han köpt sex. 
    Ride it like you stole it
  • Anonym (Förtvivlad)

    Det är tydligen en oskriven regel på Flashback att man inte får namnge salongerna tyvärr

Svar på tråden Thaimassage