Anonym (Förtvivlad) skrev 2020-09-13 08:25:25 följande:
En bekant såg honom gå in på en salong och meddelade mig. Tillslut kom det fram att han gått på några stycken olika thaimassageställen. Troligtvis ett mörkat antal.
Han sa precis som skrivet att han vet hur jag ställer mig thaimassage och därför har han inte sagt nånting. Jag har sagt att han jätte gärna får gå på massage och att jag också vill gå, men på vanlig massage. Pengar är inget problem så det handlar inte om att priset är billigare.
Allt jag har läst och hört om thaimassage gör mig så äcklad. Ungefär 90% av salongerna rund huvudstaden erbjuder sexuella tjänster, både enligt polisens granskningar, dokumentärer, forum och skrivelser av besökare.
På oljemassage är man helt naken för att inte få olja på kalsongerna och jag kan helt förstå att man får feeling när man får intim massage och skulle min man få frågan i de tillståndet skulle han aldrig tacka nej till mer än bara massage.
Tips på sidor med recensioner av salonger kopplat till extra tjänster?
Då du verkar på det klara med att han redan har tveksam moral och ett rymligt samvete så finns det säkert en anledning till att du tror han köpt sex.