Inlägg från: Anonym (Igloo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Igloo)

Thaimassage

Både jag och min fru brukar gå till den lokala thaimassören. En mycket trevlig och proffsig kvinna som arbetar där och som har gjort under för mina ömma leder.

Det finns faktiskt många salonger som är helt seriösa, och att få vanlig massage är bara bra. Att automatiskt utgå från att det rör sig om sexköp bara för att det är thaimassage tycker jag låter ganska rasistiskt helt ärligt.

• Anonym (Igloo)
    Anonym (jösses) skrev 2020-09-13 13:40:04 följande:
    Men snälla, ca 90 % erbjuder sexuella tjänster. Det är knappast rasism. Herregud. Bara för att er är trevlig innebär det inte att det inte är supervanligt. Och vad vet du förresten vad hon gör med andra kunder. Så himla blåögd alltså.
    Hur vet du att det är 90%? Jag har varit på ett 5-6 stycken olika massageställen innan jag hittade mitt nuvarande. Inte en enda gång har det varit tal om extratjänster. Det har varit blandat med kvinnor som befinner sig i ett nytt land och som försöker arbeta och göra rätt för sig trots att idioter som dig ska ha en massa fördomar.

Det är nog vanligare att det kommer svin till män som ska försöka sig på att få extratjänster snarare än att de som arbetar där bjuder till. Hon vi går hos nu har pratat om det och hur illa till mods hon blir när en del får för sig att fråga om mer. Detta bara för att dumma jävlar har en massa fördomar och drar siffror direkt ur röven.
Svar på tråden Thaimassage