Inlägg från: Anonym (nothappy!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nothappy!)

Thaimassage

Anonym (Förtvivlad) skrev 2020-09-13 07:22:03 följande:

Kommit på min man med att besöka thaisalonger och få massage, han ljög och nekade först till besöken innan han erkände. Han hävdar bestämt att inga sexuelle tjänster har erbjudits. Min magkänsla säger emot och allt jag läst och hört om thaimassage instämmer med min magkänsla om sexuella tjänster. Vad ska jag göra? Hur ska jag få reda på sanningen?

Du har redan fått reda på sanningen. Om han inte hade något att dölja skulle han inte ljugit från början.
    Låter absolut som han går dit för happy endings. Full service.

Vill du fortsätta vara tillsammans med en man som:

* Ljuger för dig?
    * Betalar för sexuella tjänster?

Fråga honom hur han skulle känna om du började gå på full service/happy endings?
  • Anonym (nothappy!)
    Anonym (Linnea32) skrev 2020-09-13 09:09:59 följande:
    Din åsikt är jag inte intresserad av då du själv säger att du är fördomsfull och enligt mig har extremt förutfattade meningar om folk.

Du kan tro vad du vill om TS man eller min bror. Dock vet jag att han inte får happy endings men vill du fortsätta tro dig vara över alla andra så varsågod :)
    Tror inte TS man skulle ljuga annars ;)
  • Anonym (nothappy!)
    Pierott skrev 2020-09-13 18:57:03 följande:
    Men herrejösses. Har man problem o blir svartsjuk av att ens partner får massage av en person med motsatt kön har man en del att arbeta med. Sist jag o sambon var utomlands gick vi på hamam, där ingår bla grundlig intim skrubbning och massage. Vi låg i separata rum o fick massage, jag av en man och sambon av en kvinna. Vad är det konstiga i det? Vi betalade för en tjänst och vi var inte där för vi var kåta på nån annan än varandra.
    Ja, herrejösses!
    Läs trådstarten!

Har inget med svartsjuka att göra.
    I detta fall var det inte att han fick massage av motsatt kön som var problemet utan att han överhuvudtaget inte berättat han gick på thaimassage och när hon kom på detta så förnekade han det helt i början. Inte misstänkt alls....

Lite annan femma än att som par besöka hamam....?
  • Anonym (nothappy!)
    Pierott skrev 2020-09-13 19:05:49 följande:
    Läste du ens vilken kommentar jag svarade på?
    Nope, tog fel på kommentar du svarade på, my bad Förvånad
  • Anonym (nothappy!)
    Anonym (Linnea32) skrev 2020-09-13 18:40:48 följande:
    Han kanske ljuger och har eller så ljuger han för att slippa falska anklagelser
    Sure....Flört
Svar på tråden Thaimassage