Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Thaimassage

Jag går regelbundet hos en proffesionell thaimassör och har gjort så i många år och är supernöjd, inget sexuellt. Flera vänninor har varit hos samma massörska, jag tog med min mamma och min pojkvän. Ingen fick något sexuellt. Det finns professionella men det finns också fufflare inom thaimassage som inte ens har någon utbildning om zen eller kroppens anatomi.

Be din man gå till någon annan massör och få en annan massage än thaimassage, t ex klassisk svensk massage eller sportmassage. Om han bara är ute efter bra massage som han säger så bör han inte ha något emot att testa svensk massage på ett svensk massageinstitut eller på spa. Svensk klassisk massage av en professionell är ju också jättebra så det bör han inte ha något emot att testa. Du kan ju också be om att få följa med, är det inget sexuellt så kan du ju också köpa massage. Ni får 2 olika massörer i var sitt rum bredvid varandra samtidigt, så hör du genom veckarna vad som händer inne hos honom och du får lyssna på din intuition då. Se hur han reagerar när du föreslår att följa med och att du också vill ha massagen han har!

Svar på tråden Thaimassage