• Pierott

Thaimassage

TriC skrev 2020-09-13 16:34:38 följande:

Bara det faktum att din partner ligger naken (eller nästan helnaken) och en annan person, av motsatt kön, tar på hela partnerns kropp borde väl räcka för att inte acceptera det? Även om det inte förekommer något sexuellt, så är det ändå intimt. 

Ja, det är kanske "bara" massage. Men helkroppsmassage innebär att någon tar på hela ens kropp. Inte okej i min värld! 

Ang just thaimassage: Bor ni i en småstad är det troligtvis "bara" massage. Bor ni i Stockholm eller Göteborg är det nästan alltid mer än så. 

Men herrejösses. Har man problem o blir svartsjuk av att ens partner får massage av en person med motsatt kön har man en del att arbeta med. Sist jag o sambon var utomlands gick vi på hamam, där ingår bla grundlig intim skrubbning och massage. Vi låg i separata rum o fick massage, jag av en man och sambon av en kvinna. Vad är det konstiga i det? Vi betalade för en tjänst och vi var inte där för vi var kåta på nån annan än varandra.
  • Pierott
    Anonym (nothappy!) skrev 2020-09-13 19:03:38 följande:

Ja, herrejösses!

Läs trådstarten!

Har inget med svartsjuka att göra.I detta fall var det inte att han fick massage av motsatt kön som var problemet utan att han överhuvudtaget inte berättat han gick på thaimassage och när hon kom på detta så förnekade han det helt i början. Inte misstänkt alls....

Lite annan femma än att som par besöka hamam....?

Läste du ens vilken kommentar jag svarade på?
Svar på tråden Thaimassage