Inlägg från: Anonym (jösses) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jösses)

Thaimassage

Anonym (Igloo) skrev 2020-09-13 09:56:56 följande:
    Både jag och min fru brukar gå till den lokala thaimassören. En mycket trevlig och proffsig kvinna som arbetar där och som har gjort under för mina ömma leder.

Det finns faktiskt många salonger som är helt seriösa, och att få vanlig massage är bara bra. Att automatiskt utgå från att det rör sig om sexköp bara för att det är thaimassage tycker jag låter ganska rasistiskt helt ärligt.
    Men snälla, ca 90 % erbjuder sexuella tjänster. Det är knappast rasism. Herregud. Bara för att er är trevlig innebär det inte att det inte är supervanligt. Och vad vet du förresten vad hon gör med andra kunder. Så himla blåögd alltså.
  • Anonym (jösses)

Men snälla så naiva får man bara inte vara. Hur jag vet? För att det görs undersökningar av polisen till exempel. Här från DN:

Nio av tio män hade köpt sex på thaimassagesalong

Prostitution och skattebrott är mycket vanligt på svenska thaimassagesalonger, rapporterar DN. De senaste åren har polis och skattemyndigheter intensifierat sina insatser mot salongerna, bland annat genom köpa massage för att se om sexuella tjänster erbjuds.

Vid en sådan insats i Stockholm erbjöds sex av sju manliga poliser sexuella tjänster, liksom två tjänstemän från Skatteverket. När polisen sedan granskade salongens bokföring visade den att 93 procent av de manliga kunderna på salongen hade köpt sex i samband med sina besök under 2016 och de första veckorna 2017.

Personalen på salongerna är ofta skuldsatta och vistas i Sverige på turistvisum
Svar på tråden Thaimassage