• Anonym (Tungan)

Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?

Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
  • Smed75
    Anonym (Kajsa) skrev 2020-09-26 15:18:06 följande:

Orkar inte dejta runt och träffa män helt enkelt.Så kanske ja,men nu inte aktuellt.

Känner precis som du..orkar inte hålla på att jaga..händer det så händer det, värsta är väl att man saknar sex men åxå närhet.. ibland saknar jag tom närheten mer!
  • Wally

Finns inget bättre än min nuvarande kvinnas sköte, välsmakande, älskar att få henne att komma med tunga och fingrar.

inget är omöjligt innan motsatsen bevisats
  • Zfinx

Slicka är det bästa dom finns...härligt när hon blir beroende av det....

• Anonym (Elaine mi)

Min kk är en mästare på att slicka

• MrUnkn0wn

Idag är jag 30+ men när jag var yngre runt 18-25 så var intresset för att slicka fitta noll. Med tidens gång så har det blivit att jag bearbetar fittan av ren njutning och det är något som tänder en gnista inom mig när mina läppar och tunga sveper i en rytmisk takt för att känna av vilket tempo klitorisen växer sig större och större av. När jag prickat rätt läge och fittsaften börjar ge smak och glans så för jag in fingret och krokar G-punkten. Andningarna, stönen och rörelserna på kvinnan tänder den gnistan inom mig. Kuken börjar pulsera till en hårdhet och börjar känna begär att få fylla det våta.

• MammAmma

Har blivit slickad av rätt många genom åren, två (2) har varit bra på det, jag har aldrig fått orgasm av det. Så att få oralsex är lite "jag uppskattar gesten, men klarar mig även utan". Missförstå mig rätt, det var okej, hyfsat skönt som lite förspel, men 5 min räckte, sen ville jag bli fylld.

• Anonym (EN)
    MammAmma skrev 2020-10-05 01:08:50 följande:

Har blivit slickad av rätt många genom åren, två (2) har varit bra på det, jag har aldrig fått orgasm av det. Så att få oralsex är lite "jag uppskattar gesten, men klarar mig även utan". Missförstå mig rätt, det var okej, hyfsat skönt som lite förspel, men 5 min räckte, sen ville jag bli fylld.

Håller med, kul att de vill göra mig nöjd men gör det gärna på något annat, skönare, roligare sätt :)
  • Anonym (Tuppis)

Anonym (EN) skrev 2020-10-05 09:18:29 följande:

Håller med, kul att de vill göra mig nöjd men gör det gärna på något annat, skönare, roligare sätt :)

Jag tycker det är hur härligt som helst att slicka OM hon också gillar det och så länge hon själv vill. Tänker att som man vill man ju ge henne så mycket njutning man bara kan så att slicka ska ju vara på hennes villkor. Så var gärna tydlig med om, hur och hur länge så är det också lättare att göra det på just ditt sätt.

Mitt ex var väldigt tydlig med när hon inte ville jag skulle slicka mer, nästan ropade "kn***a mig nu". Lite svårt att hålla sig för skratt ibland.
  • Anonym (Fittan)

Spännande hur våra olika upplevelser och vad vi gillar är olika. Jag är rätt noga med att berätta hur jag vill bli slickad och min upplevelse är typ precis tvärtom. Några få som inte kommit upp till min förväntning och njutning.
Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?