Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?
Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?
Orkar inte dejta runt och träffa män helt enkelt.Så kanske ja,men nu inte aktuellt.
Finns inget bättre än min nuvarande kvinnas sköte, välsmakande, älskar att få henne att komma med tunga och fingrar.
Slicka är det bästa dom finns...härligt när hon blir beroende av det....
Bästa som finns, kan hålla på hur länge som helst, både bak o fram!
Min kk är en mästare på att slicka
Idag är jag 30+ men när jag var yngre runt 18-25 så var intresset för att slicka fitta noll. Med tidens gång så har det blivit att jag bearbetar fittan av ren njutning och det är något som tänder en gnista inom mig när mina läppar och tunga sveper i en rytmisk takt för att känna av vilket tempo klitorisen växer sig större och större av. När jag prickat rätt läge och fittsaften börjar ge smak och glans så för jag in fingret och krokar G-punkten. Andningarna, stönen och rörelserna på kvinnan tänder den gnistan inom mig. Kuken börjar pulsera till en hårdhet och börjar känna begär att få fylla det våta.
Har blivit slickad av rätt många genom åren, två (2) har varit bra på det, jag har aldrig fått orgasm av det. Så att få oralsex är lite "jag uppskattar gesten, men klarar mig även utan". Missförstå mig rätt, det var okej, hyfsat skönt som lite förspel, men 5 min räckte, sen ville jag bli fylld.
Har blivit slickad av rätt många genom åren, två (2) har varit bra på det, jag har aldrig fått orgasm av det. Så att få oralsex är lite "jag uppskattar gesten, men klarar mig även utan". Missförstå mig rätt, det var okej, hyfsat skönt som lite förspel, men 5 min räckte, sen ville jag bli fylld.
Håller med, kul att de vill göra mig nöjd men gör det gärna på något annat, skönare, roligare sätt :)