• Anonym (Len mellan ben)

Brasiliansk vaxning

Hur längre är du helt len efter en brasiliansk vaxning? Jag brukar helvaxa och för mig tar det typ bara knappt en vecka så börjar lite stubb komma. Iofs mjukare men ändå.. Blir ju lätt att man börja raka igen då. Vill ju ha en len fitta=)

• Svar på tråden Brasiliansk vaxning

Jag har kört brasilianskt i typ två år och har tyvärr inte märk nån skillnad. Går du på en och samma salong? Vad är det vax?

• Anonym (undrar)
    Anonym (.) skrev 2020-09-24 15:24:09 följande:
    Om du menar om det är någon skillnad när man är nyrakad eller om man är vaxad så är det nog ingen skillnad.
    aha ok... men skönt oavsett vilket
    Anonym (undrar) skrev 2020-09-28 17:54:44 följande:

aha ok... men skönt oavsett vilket

Det är väl kanske mer för partnern som slickar som får avgöra det.

För min egen del gillar jag när fittan är len. Älskar känslan. För mig oavsett hur bra hyvlar jag har så blir den inte helt len.
  • Anonym (undrar)
    Anonym (Len mellan ben) skrev 2020-09-28 18:00:46 följande:
    Det är väl kanske mer för partnern som slickar som får avgöra det.

För min egen del gillar jag när fittan är len. Älskar känslan. För mig oavsett hur bra hyvlar jag har så blir den inte helt len.
    ok så det är en behagligare känsla när fittan är rakad o len?
    Anonym (undrar) skrev 2020-09-28 18:31:52 följande:

ok så det är en behagligare känsla när fittan är rakad o len?

För mig personligen. Ja. Men det är ju långt ifrån hela sanningen. Jag känner mig sexigare när jag är len.
  • Anonym (undrar)
    Anonym (Len mellan ben) skrev 2020-09-28 18:55:51 följande:
    För mig personligen. Ja. Men det är ju långt ifrån hela sanningen. Jag känner mig sexigare när jag är len.
    jo jag förstår.. även låren insidan av låren som leder upp emot det lena?
  • LadyThunder
    Anonym (Len mellan ben) skrev 2020-09-27 18:33:09 följande:

Jag har kört brasilianskt i typ två år och har tyvärr inte märk nån skillnad. Går du på en och samma salong? Vad är det vax?

Aaa samma salong. Kör alltid sockervax och sen intimvax.
  • Anonym (.)
    Xclueless skrev 2020-09-28 21:06:23 följande:

Aaa samma salong. Kör alltid sockervax och sen intimvax.

Använder salongen två olika vax på dig? Eller du vaxar själv efter?
  • LadyThunder
    Anonym (.) skrev 2020-09-29 08:20:31 följande:

Använder salongen två olika vax på dig? Eller du vaxar själv efter?

Två olika vax ja. Den jag går hos vaxar enbart så hon har en uppsjö av vax-sorter och kombon socker+intim funkar bäst på mig har vi kommit fram till. Både resultatsmässigt och för hållbarhet, men allas hårväxt är ju olika.. men med bara socker överallt fick ja utväxt snabbare och det var hårdare mot huden på vissa ställen, och med bara intimvax så blev det alltid små korta fjun kvar här och där.. så kombon blev det.
    Xclueless skrev 2020-09-29 13:20:35 följande:

Två olika vax ja. Den jag går hos vaxar enbart så hon har en uppsjö av vax-sorter och kombon socker+intim funkar bäst på mig har vi kommit fram till. Både resultatsmässigt och för hållbarhet, men allas hårväxt är ju olika.. men med bara socker överallt fick ja utväxt snabbare och det var hårdare mot huden på vissa ställen, och med bara intimvax så blev det alltid små korta fjun kvar här och där.. så kombon blev det.

Skall vaxa idag igen. Jag tror att min salong bara använder ett sorts vax. Skall fråga.

Hoppas på bättre resultat idag:)
Svar på tråden Brasiliansk vaxning