• Anonym (Nyfiken kvinna)

    MAN - Hur ofta tömmer du din säd?

    Hur ofta ejakulerar du i snitt? Välj det alternativ som ligger närmast, om du tänker på senaste året.

    Alla sprut räknas oavsett om det händer vid sex, på egen hand, i sömnen eller andra tillfällen. Torrorgasmer räknas alltså inte.

    Kommentera gärna vad du svarat och din ålder i tråden. Och hur det har varierat genom livet.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden MAN - Hur ofta tömmer du din säd?
  • Man 78

    Blev tvungen att välja varje dag med några undantag men oftast dagligen egentligen.

  • Anonym (Man)

    Försöker tömma pungen dagligen, men inte alltid det blir av. Ibland vill KKn att jag sparar lite till en större sats.

  • BombayPizza

    Håller mig från porr just nu, så nu är det väl 1 gång i veckan ungefär. Annars brukar det "normalt" vara dagligen.


    ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!
  • Kokoroko
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2020-09-19 20:10:41 följande:

    Hur ofta ejakulerar du i snitt? Välj det alternativ som ligger närmast, om du tänker på senaste året.

    Alla sprut räknas oavsett om det händer vid sex, på egen hand, i sömnen eller andra tillfällen. Torrorgasmer räknas alltså inte.

    Kommentera gärna vad du svarat och din ålder i tråden. Och hur det har varierat genom livet.


    på. Jag är 37 och ha sex varje dag ock vill ha mer väldigt kåt är jag
  • KimLinnefeldt
    BombayPizza skrev 2020-09-19 22:42:32 följande:

    Håller mig från porr just nu, så nu är det väl 1 gång i veckan ungefär. Annars brukar det "normalt" vara dagligen.


    Varför undviker du porr nu?
  • Anonym (69)

    Snart 70 år. Knullar med frun en gång i veckan Och sprutar henne i fittan. Runkar varje dag. Slutar ofta innan sprut. runkar till utlösning en gång i veckan. Tycker om att vara småkåt så därför slutar jag ofta runka 1 sekund innan sprut

  • Anonym (Theådåra)

    Är konstant kåt å våt måste ha sex

  • Anonym (3:-})
    BombayPizza skrev 2020-09-19 22:42:32 följande:

    Håller mig från porr just nu, så nu är det väl 1 gång i veckan ungefär. Annars brukar det "normalt" vara dagligen.


    Vi kanske fungerar olika men min erfarenhet är att satsens storlek är mer beroende av hur uppkåtad jag blivit än hur lång tid det är sedan senaste sprutt. T ex om jag drar en snabb handtralla innan duschen för att jag inte hunnit tömma mig på två dagar och sedan är frugan sugen när jag kommer ut ur duschen. Om vi då har möjlighet att dra ut på det lite så vi knullar, suger och slickar i 30-40minuter så är satsens mycket större än den jag la för en knapp timme sedan.

    Nu har jag väldigt låga prolactin nivåer så att spruta 3-4 gånger under en sexakt är inga problem för mig. Det kanske påverkar.
  • Anonym (Villhöver)
    Anonym (3:-}) skrev 2020-09-20 11:10:55 följande:

    Vi kanske fungerar olika men min erfarenhet är att satsens storlek är mer beroende av hur uppkåtad jag blivit än hur lång tid det är sedan senaste sprutt. T ex om jag drar en snabb handtralla innan duschen för att jag inte hunnit tömma mig på två dagar och sedan är frugan sugen när jag kommer ut ur duschen. Om vi då har möjlighet att dra ut på det lite så vi knullar, suger och slickar i 30-40minuter så är satsens mycket större än den jag la för en knapp timme sedan.

    Nu har jag väldigt låga prolactin nivåer så att spruta 3-4 gånger under en sexakt är inga problem för mig. Det kanske påverkar.


    Åh, lyckost din fru..
  • Anonym (29)

    29 år och ejakulerar i genomsnitt ett par gånger i veckan. Känner att det egentligen är för lite och att jag mår bättre av mer regelbundna tömningar men det har blivit så pga en väldigt stressig vardag.

Svar på tråden MAN - Hur ofta tömmer du din säd?