• Anonym (En person)

    Vad vill ...

    Vad vill en person som efter flera år +5-10 år (Efter en ?relation?, där ens hjärta krasade Totalt) gått In på ens profil (där det syns) upprepade gånger.

    Sen när en frågar hur läget är och att det var länge sen, så får man nåt svepande svar och man lämnar det där.

    Sen månader senare dimper det ned ett trevligt lite Små smickrande meddelande som drog Upp lite gamla känslor legat latent och man svarar tillbaka att man tänkt på den andra.

    Var på den personen blir lite kall och vill inte höra av sig.

    Jag är bara nyfiken på varför man beter sig så här, vad kan syftet vara? Vill man bara boosta sig själv? Vill man testa / känna av för att ... tänk om den personen fortfarande ?är intresserad? för att sen klippa.

    Eller har man nån lättare diagnos. Tyckte själv det är väldigt jobbigt när det dras upp gamla saker om en som jag vet att jag skulle tycka väldigt mycket om det hade gått vidare.

    Är inga tonåringar. Kanske inte heller alla är singlar.

  • Svar på tråden Vad vill ...
  • neverpreggo

    Om ni är singlar eller inte är en rätt viktig del.


     


    Varför nämna diagnos? Mysko koppling.

  • Anonym (En person)

    Diagnos som gillar att såra/göra andra illa.

    Inte mysko alls. Båda vet/visste om varandras status så det var inte viktigt i själva fallet, faktiskt.

  • neverpreggo

    Ändå jättekonstigt. Nu känner du honom bäst men att spekulera sådär i en tråd efter knappt någon info. Är personen ond eller vafan så har du nog redan märkt det. Man kan vilja ha någon, man kan backa pga partner, även om man vill, kanske knakat i förhållandet etc. Klart att det är en viktig del om ni är upptagna.

  • Anonym (En person)

    Vet inte om det är honom eller henne. Men tror könet är viktigare än civilstatusen. Varför gör en person så att man skriver nåt smickrande (vi har haft en komplicerad historia, mycket kärlek) men som slutade mindre bra (för mig iaf). Sen efter att jag visar att jag tänker på personen så bryter man. Vad är det man fiskar efter. Att få höra att man bara är snygg eller bara vara nonchalant ...

  • Anonym (Matilda)

    Att en eller båda är upptagen är väl givetvis största anledningen till beteendet. Man vill kolla läget men inte uppmuntra till något och därför blir svaren kalla eller uteblir när hen får respons på sina ord.

    Ett elakt beteende om du frågar mig. Man skriver inte såna saker när en/båda är upptagen i annat förhållande.

  • Anonym (En person)

    Vad säger att båda är upptagna? Det behöver inte vara så. Det är mer beteendet. Men fattar det du skriver, det är elakt typ. Det är ju så jag känner oxå.

    Fattar inte varför för den andra kan ju bara skita i att höra av sig för det blev inget av detta bara jobbigt.

    Det är lite den känslan jag får med mig från tidigare. Den här personen har sårat mig mycket tidigare och fattar väl mer att så här är hon.

Svar på tråden Vad vill ...