• Anonym (Sambo)

    Ljuger han för mig när han säger att han älskar mig?

    Jag och min man har varit tillsammans i snart 20 år. Vi träffades i gymnasiet. Han ville separera för något år sedan men vi gjorde inte det utan vi stannade hos varandra. Men efter ser så har allt varit så konstigt. Han vill aldrig göra några parsaker eller visa nån att vi är tillsammans. Nu är väl inte fb hela världen men där går det verkligen inte att visa att vi är tillsammans. Han säger att han älskar mig när jag säger att jag älskar honom. Inte annars och ibland får jag bara mm eller nåt annat.. Inte jag älskar dig tillbaka. Hans telefon är det hemligaste som finns. Kommer jag nära så stänger han den o lägger den upp och ner o den är alltid på ljudlös. Är det bara jag som fått nåt för mig och inte litar på honom eller finns det nåt annat där?

  • Svar på tråden Ljuger han för mig när han säger att han älskar mig?
  • Anonym (Anonym)

    Jag anar ugglor i mossen. På det hela ett väldigt skumt beteende.

  • Anonym (B)

    Han har nog någon vid sidan av.. magkänslan brukar inte ha fel i de där lägena..

  • Pinotage

    Jag gissar att han har sin radar igång och letar efter någon. Hänger förmodligen på dejtingsidor.

  • Anonym (...)

    Kolla hans mobil så vet du vem/vilka han prasslar med. Låt inte honom veta att du fattar det då kommer han radera allt.

  • Anonym (Jana)

    Jag hade definitivt försökt rota i telefonen. Men först frågat varför den är hemlig. Jag hade låtsats vilja googla nåt för att min mobil är urladdad. Om han inte vill att du ska låna den hade jag reagerat och krävt att han säger varför. Man ska inte ha hemligheter för varann. Har du hans lösenord? Jag kan säga att jag har alla sambons lösenord och så ska det kunna vara.

Svar på tråden Ljuger han för mig när han säger att han älskar mig?